התחברות הרשמה

לאכול שניצל בחיטוב זה רע?

בשניצל יש 150-200 קלוריות ו15 גרם חלבון (לחמישים גרם שזה שניצל בינוני) זה רע?
27 בפברואר 2023, 22:29
ערך קלוריאוכלשניצלשריריםחלבונים    
3 תשובות
לא
הכול טוב
ק
קציצה במצוקה
אם זה חד פעמי אז זה בסדר
נ
נערת השוקולד
זה טוב
ג
גיםברו
באותו הנושא:
מותר לאכול שניצל בחיטוב ?
מה לאכול בבי בי בי: שניצל והום פרייז/שניצל ואורז/שניצל וצ'יפס?
שניצל בחיטוב אפשרי
אם אני בחיטוב וצריכה לאכול 100 גרם חלבון בערך כמה פחמימות לאכול?
זה בסדר לאכול שניצל תירס בחיטוב?
שניצל בחיטוב
אני בחיטוב ואני גם מנסה חודש לאכול רק בריא (רק חלבונים ופחממות) לאכול בורקס פילו?
זה בסדר לאכול בגט שניצל/שווארמה בחיטוב לפני פסח?
מותר לאכול שניצל עם פרורי לחם כשאתה בחיטוב?
מותר לאכול שניצל ביתי לא מעובד בחיטוב?
שניצל בחמגשית עם סלטים זה בסדר בחיטוב?