14 תשובות
מוזרר
בטח התחרמן על הבוטיות שם
זה באמת די חשוד כי בתכלס מה יש לעשות בסנאפצאט אם לא להצטלם ואני מניחה שהוא לא מצטלם שם (פנים לפחות חחח)
אבל דברי איתו על זה בכל מקרה כי יכול להיות שזה סתם
שואל השאלה:
תודה לכולכם.
וגידי, בקשר למה שרשמת- הכוונה שאמרתי סובל איתי זה בגלל שיש לי חוסר אמון ממערכת יחסים קודמת אז יש המון קטעי קנאה וחשדנות מצידי שהוא מודע אליהם ופתחתי את זה בפניו מלכתחילה ושייבחר בעצמו אם להיכנס לזה כי זה לא כל-כך בשליטתי.
אנונימית
שואל השאלה:
מה? מה מדבר עם הרבה בחורות? לא הבנתי את התחביר כל-כך, אתה אומר מדבר עם הרבה ומצד שני שסנאפצט זה סבבה..
אנונימית
שואל השאלה:
הוא לא מדבר בכלל על בחורות, מאוד מראה לי חום ואהבה, ביטל אפילו את הטיול שלו לדרום אמריקה בשבילי. אבל זה נורא מוזר לי שהאפליקציה הייתה אצלן בשימוש תדיר לפי האייפון.. אני עוד לא שכבתי איתו כי אני בתולה אז בגלל זה אני יותר בתסביך..
אנונימית
שואל השאלה:
שיחות סקס הכוונה?
והוא כן מסופק ממני פשוט לא בסקס כרגע, בדרכים אחרות. שאנחנו ביחד הוא גומר סביב ה3-4 פעמים בלילה/.. לא נראה לי שאני מחסירה ממנו
אנונימית
שואל השאלה:
שברת לי את הלב קצת.. אבל תודה על הכנות
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על וידוי שבירת הלב
אנונימית
שואל השאלה:
הכל בסדר ברור לי שאמרת את זה מכוונה טובה פשוט התגובות פה כמו סכין ללב.
כי מצד אחד זה הגיוני כל מה שרשמתם ומצד שני הוא נותן את התחושה הכי טובה בעולם, אני המערכת היחסים הראשונה שלו, הביא אותי כבר למשפחה, לקידוש, לחברים שלו, הכיר לי את כולם
רוצה כל היום שנהיה ביחד, משאיר את הפחאפון לידי תמיד בלי לפחד (יודעת את הסיסמה) כאילו אין בינינו שום סודות הסתרות וכאלה אז נורא מוזר לי הסיפור עם הסנאפצט :(

ושוב תודה לך על התגובה 3>
אנונימית
סתם הצעה.. ממש סתם זורק לאוויר..
תקשורת? יש סיכוי פשוט שתדברו על זה?
אם הוא גבר אמיתי הוא יחסוך ממך את כל הדאגות והחרדות ובמיוחד אם זה המערכת היחסים הראשונה שלו. כמה זמן אתם ביחד? אני לא חושב שאת צריכה למהר לשפוט אותו ולחרוץ את גורלו כ"אוכל אצל אחרות" או "בעל תיאבון גדול". טוב להיות עם יד על הדופק ולא לצאת "עמה" קיצר תעשי בדיקה על זה שוב תבקשי ממנו שיתן לך את כל התמונה המלאה לכבי זה כי זה חשוב לך והאמינות שלך בו (וכנל ההפך) זה משהו שקשה מאוד לבנות וקל מאוד להרוס ברגע. לכן, כדי שהיא תמשיך להיבנות ולהתחזק בניכם את צריכה לבדוק את זה איתו
שואל השאלה:
אנחנו ביחד שלושה חודשים (ולפני זה היינו בקשר טלפוני 4 חודשים), אני םשוט לא יודעת איך לפתוח את זה איתו כי אם אגיד משהו על זה שהוא מחק את האפליקציה הוא יידע שחיטטתי לו:/ והאמת חיטטתי מחוסר אונים, שראיתי שהוא מחק נשבר לי האמון ברמות
אנונימית
אוקיי אז אל תשאלי אותו נניח למה הוא מחק אלא פשוט תבקשי לדעת מה הסיפור עם הסנאפצ'אט. מה שבטוח זה שכאן הניסוח והצורה של איך שאת ניגשת לזה היא מאוד חשובה. אני הייתי מנסה משהו כזה:
"רציתי לדבר איתך על משהו שמאוד הציק לי לאחרונה, אני מרגישה שהאמון שלי בך עשוי להתערער, מכיוון שאתה חשוב לי ואני הכי ארצה שהיכולת שלנו לדבר בפתיחות תישמר - אני צריכה את רשת הביטחון הזאת ממך בצורה של נאמנות ואמינות. אני מקווה שתוכל להוריד ממני אבן שיושבת לי כבר כמה זמן על הלב ותסיר ממני דאגה, האבן הזאת יושבת לי עוד מאותו היום שראיתי את האפליקציה של הסנאפצ'אט אצלך בפלפון. אם אני חשובה לך כמו שאתה לי, בבקשה תן לי להבין מה הסיפור עם האפליקציה הזאת. תן לי לראות שזה לא משהו שאמור להדאיג אותי. אני צריכה לקבל ממך איזושהי הוכחה שאני סתם אוכלת תסביך ולא מעבר.."
כמובן כל זאת מבלי להזכיר שבדקת לו בפלאפון, מבחינתך לא ידעת שהוא עשה את זה. אם הוא מעלה את זה שזה שהאפליקציה כבר לא על הפלאפון תתעקשי על הוכחה שאין לו מה להסתיר ממך
בהצלחה :)
לא צריך לחשוד על כל דבר
בסופו של דבר את צריכה לסמוך עליו, הוא חבר שלך
ברגע שצד אחד לא מאמין בשני, נהרס האמון והקשר
את רוצה לדעת מה הסיפור? במקום לבקש עצות עיוורות בסטיפס תלכי ותשאלי אותו, אם הוא יבין שזה באמת מדאיג אותך הוא יסביר לך מה הסיפור
שואל השאלה:
תודה רבה בץ, אעשה את זה.. ואעדכן אותכם אם מעניין מישהו חח
אנונימי, פיתחתי חשדות כי האפליקציה הופיעה לו באפליקציות בשימוש תדיר, לא כי האפליקציה סתם בפלאפון שלו..
אנונימית
יהיה נחמד להתעדכן.. בהצלחה :)