94 תשובות
אתה באמת רציני? אולי פעם הבאה לפני שאתה אומר משהו תחשוב אם יש לך מושג על מה אתה מדבר
יש תאוריות במדע שהיקום נוצר מהמפץ הגדול והאדם הוא פרי בריאה של הטבע שהתפתח מהקוף.. לא כל אתאיסט מאמין בזה אבל זו הדעה הרווחת
שואל השאלה:
עדיין לא עניתם לי - פיצוץ או קוף?
אתם לא מדברים עברית?
אתם צריכים שאני אכתוב לכם את זה בקופיפית?
לא פשוט יש לך קושי בהבנת הנקרא, תקרא ותבין
עדיף שתחשוב טוב לפני שאתה מדבר ומזיין תשכל אחי
שואל השאלה:
אה אה אוקי הבנתי הבנתי
אז היה פיצוץ, הוא יצר קופים, והקופים הולידו בני אדם
זה ללא ספק הופך את התיאוריה שלכם ל-0.5% יותר הגיונית!
זה נשמע יותר הגיוני מאשר
שאלוהים יצר אותנו
חוץ מזה
אתה נוצרת מהקוף זה ללא ספק
שואל השאלה:
מצטער להגיד לך, אבל העובדה שאלוהים יצר אותנו לא אחרת יותר הגיונית מאשר 1+1=2
שואל השאלה:
riis
מה שחל עליך תשמור אך ורק לעצמך!
מצטער להגיד גם לך אבל זה פי 4 יותר הגיוני
זה הדעה שלי אלוהים לא קיים והוא גם לא יהיה קיים
עכשיו אני הולך להפסיק את הריב הזה כי אני רב עם ילד בן 17 וזה ממש מביך קרינג'י ומביך אחי
תכבד אתאיסטים האנשים שלא מאמינים באלוהים
חבל אני דווקא אוהב כנאפה
אבל כנראה שאני לא אוכל כנאפה יותר בחיים שלי
שואל השאלה:
riis אני רוצה לציין בפניך את העובדה שהפרש הגילאים ביננו הוא שנתיים לכל היותר אז אין לך יותר מדי למה להתגאות בגיל שלך מולי.

ודבר שני הוא כמובן שאם אתה חושב שזה יותר הגיוני מלהאמין שאלוהים קיים אז כנראה אתה באמת באת מהקוף
3 שנים כפרע אני בן 20
וכנראה יותר בוגר ממך
כי אתה נשמע כמו ילד בן 9 מתלהב
אני מעדיף להיות קוף ולאכול בננות מאשר להיות אפס כמוך ולאכול קורנפלקס בצורת זין.
וזהו אני לא הולך להגיב יותר כי באמת כל התגובות מאנשים אחרים השפילו אותך ואתה עוד מעט תבכה לאמא על זה אז
ביי אחי
שואל השאלה:
ריס ריס תרגע תרגע
לנשום עמוק, לא להתנהג כמו קוף בבקשה.
גם אם הפרש הגילאים ביננו פתאום קיבל טוויסט רציני של לא פחות ולא יותר משנה אחת!, זה לא מצדיק את הטענה המגוכחת שלך לפיה סבא שלך אהב לאכול בננות באיזור אתיופיה, מצטער.
כנאפה אם ההיתי אוכל אותך
ההיתה ממש לא טעים
שואל השאלה:
אמרת שאתה לא מגיב עוד לא?
אין לך כוח רצון?
אין לך דעת?
אולי בגלל שאתה בן של קוף...
מה שכן אני אוהב שאתה מתעצבן
זה למה אני ממשיך להגיב
סבבה אחי אני בן של קוף אז ?
אני ממשיך להנות מזה שאתה מתעצבן וזה הדבר הכי משעשע בעולם
חכה אני אביא פופקורן ונמשיך את השיחה כי ניהיה מעניין
שואל השאלה:
אני מאוד מתון וסבלני כרגע.
אפילו צורת הכתיבה שלי כרגע לא מעידה על שום עצבנות.
אולי אתה מפרש את הרטוריקה הרגילה שלי כמעין התלהבות או עצבנות, אבל לא...
אז אחי
דיי להיות כנאפה לא טעים
שים סוכר שים גם גלידה
ותיהיה כנאפה שאפשר לאכול בבקשה
שואל השאלה:
קופים יכולים לאכול כנאפה!
חוץ מזה אני רעב אז אני צריך את זה
אה רגע או שאני אוכל בננות זה גם אופציה
שואל השאלה:
ממצא חדש ומדהים!
שואל השאלה:
לפחות יש לך מודעות עצמית
נכון קופים באמת יכולים לאכול כנאפה
כנאפה כנראה שההתפתחות המוחית שלך נעצרה מתישהו באבולוציה אולי זו הסיבה שאתה לא מצליח להבין את הדבר שנקרא רחמנא ליצלן הוי הוי "אבולוציה"
מודעות עצמית יותר חשובה מלהיות איזה מישהו שחושב תעצמו
אביתר אתה כל כך פאקינג צודק
שואל השאלה:
לא לא
אני לא עברתי אבולוציה, אני לא נולדתי מקוף
אתם נולדתם מקוף
לא אני
אני אחזור על זה שוב
אני לא נולדתי מקוף
אתם כן!
מקווה שתצליחו להבין את מה שכתבתי
אבל עזוב אביתר
מספיק השפלנו אותו
אני באמת מרחם עליו
הוא כל כך מטומטם שזה כבר מצחיק אותי וזה ניהיה מופע שלם
שואל השאלה:
אני זה פשוט אני
ומה זה "נפץ גדול"? ומה זה "בילבולוציה"?
אלה לא תיאוריות שאומרות שאנחנו נוצרנו מקופים ופיצוצים?
צודק!!! אנחנו כאלה מטומטמים!!! הרבה יותר הגיוני שיש ישות כל יכולה שהייתה קיימת מאז ומתמיד ששולטת בהכל!!!
אף אחד לא טוען שנוצרנו מפיצוץ או מקוף
במקום לזלזל אולי תבדוק בכלל מה זה אבולוציה ומה זה המפץ הגדול
כן מסכן שלא יבכה
שואל השאלה:
אפקט דאנינג קרוגר בשיאו:
הו כנאפה כנאפה
מסכן שלי
אל תדאג אנחנו נאכל אותך בסוף למרות שהטעם שלך לא טעים
שואל השאלה:
תשארו בבננות באמא שלכם
לול אחי אתה ברצינות בן 17 ?
תגיד את האמת
כי פשוט רק ילדים בני 8 אומרים דברים כאלה
חבל לא יפה לשקר בסטיפס
אתה יכול לקבל מכות בטוסיק וזה לא נעים.
שואל השאלה:
אני יכול להיות אבא שלך
לא יכול להיות
אבא שלי אמור להיות יותר גדול מבן 8
חוץ מזה היי daddy
ההיתי חייב לומר daddy מצטער אחי
בני אדם לא נוצרו מהמפץ הגדול ולא מקופים. המפץ הגדול היה האירוע שהחל את היקום לפני כ-13.8 מיליארד שנים, בעוד שהקופים הם זן נפרד של פרימטים החולקים אב קדמון משותף עם בני האדם.

ההסבר המדעי לאיך נוצרו בני האדם הוא תורת האבולוציה. לפי תיאוריה זו, כל בעלי החיים על פני כדור הארץ חולקים אב קדמון משותף והתפתחו במשך מיליוני שנים באמצעות ברירה טבעית, סחיפה גנטית ומנגנונים אחרים.

ניתן לאתר את השושלת הספציפית של בני האדם המודרניים, homo sapiens, דרך סדרה של מיני ביניים, כגון homo erectus ו-homo habilis, שהתפתחו במשך מיליוני שנים מפרימטים קדומים יותר. תהליך אבולוציה זה התרחש על פני תקופה ארוכה והונע ממגוון גורמים כמו לחצים סביבתיים ומוטציות גנטיות.
שואל השאלה:
אחי אתה מחרבן מהפה
שאלת, עניתי
ניסיתי לפשט את העניין כמה שאפשר אבל אם זה מסובך לך מדי אני יכול לנסות להסביר את זה בשפה יותר פשוטה
אם זה מה שעושה לך את זה....
סבבה daddy
בין שמות הסביר לך כנאפה בצורה מאוד יפה
אז תפסיק להכחיש אחי
שואל השאלה:
הבנתי כל מילה ממה שכתבת.
אגיד לך את זה ככה, תכתוב לי את העלילה של ההוביט ואני לא אבחין בהבדל!
כנאפה
דיי להיות כנאפה
לא טעים
יש בו חומרים מזיקים
כנאפה
מדבר כמו ילדים
כנאפה
תחפש עוד אנשים
שיאכלו אותך כנאפה
כי אתה לא טעים.
שואל השאלה:
ליצן החצר^^
לא מעניין
כנאפה נכון אני כותב יפה ?
אתה חייב להודות בכישרון שלי
האבולוציה האנושית היא הסבר מדעי לאופן שבו בני האדם המודרניים, הומו סאפיינס, התפתחו במשך מיליוני שנים באמצעות תהליך של ברירה טבעית ושונות גנטית. היא מבוסס על עדויות מאובנים, מחקרים גנטיים ומחקרים מדעיים אחרים.

מצד שני, עלילת הסרט ההוביט היא יצירה בדיונית המתרחשת בעולם פנטזיה שיצר הסופרת גר"ר טולקין. הסיפור עוקב אחר הרפתקאותיו של הוביט בשם בילבו באגינס, שמגויס על ידי קוסם וקבוצת גמדים כדי לעזור להם להחזיר את מולדתם מדרקון.

בעוד שגם הסיפור של האבולוציה האנושית וגם העלילה של ההוביט כרוכים במושג האבולוציה, הם שונים מהותית מבחינת הבסיס והתכלית שלהם. סיפור האבולוציה האנושית הוא הסבר מדעי כיצד נוצרו בני האדם המודרניים, בעוד שההוביט הוא יצירה בדיונית החוקרת נושאים של הרפתקאות, חברות וגבורה בעולם פנטסטי.
אומייגאד בין שמות
נשבע יש לך 200 מיליון איי קיו
הלוואי והייתי יכול להסביר ככה
שואל השאלה:
לזרוק עליך בוטנים עכשיו או אחר כך?
תזרוק עליי בוטנים daddy
כנאפה אתה יכול בבקשה לרשום בשבילי uwu ?
שואל השאלה:
נראה לי שכדאי שאני אקח הפסקה
האדם לא נוצר מקוף הוא נוצר מאב קדמון שממנו בא האדם וגם הקוף, והמפץ הגדול תאוריה פיזיקלית שמתארת את היווצרות היקום
הנה דוגמא לדתי שמזלזל באתאיזם

לפרוטוקול אני חילוני אבל אענה כי מאמין באבולוציה

המפץ הגדול זה שם, לא פיצוץ אמיתי
הוא מנסה לתאר איך היקום או לפחות החלק שלנו ביקום נוצר ולא הוכחות או עובדות

אבולוציה זה דבר שונה לחלוטין שכן עם עובדות והוכחות
נכון מאוד^
אני אסביר בשביל המטומטמים שבינינו (שואל השאלה)
החיים נוצרו מפיצוץ. אנחנו נותרנו מהחיים. זה עד כדי כך פשוט.
אמלה האתאיסטים פה לקחו את זה קשה
אנשים מה זה הזלזול הזה תנו לאנשים להאמין במה שירצו בסופו של דבר זה שלהם
אתה מבין שקוף זה חיה שקיימת לא יותר הרבה זמן מהבן אדם לפי האבולוציה שיש לקוף התפתחות כמו שבן אדם עבר? והיצורים שהתפתחתו מהם לפי האבולוציה לא באמת "קופים" אלא יצורים שהיו לפני הקופים והבן אדם?(יש להם ליטרלי שמות שונים והגדרה שונה לגמרי מאשר הקופים של היום ובני-אדם)
אתה לא האדם הכי חכם בעולם נכון? אה שכחתי אתה מאמין באלוהים אז זה הופך אותך לטיפש
קודם כל תנמיך ותאהב לרעך כמוך מר אמונה
אחרכך אם זה כלכך אתה מוזמן לעשות קריאה קצרה באינטרנט אם יש לך כזה בטלפון הכשר ולחזור עם הבנה בסיסית במדע
דרך ארץ קדמה לתנך לא לשכוח זה גם דבר חשוב
את שואלת כדי באמת לדעת או כדי להתווכח ולזלזל באמונות שהן שונות משלך?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אתה מביך רק את עצמך פה אמאלה
אשכרה הסבירו לך ואתה פשוט מתעלם לגמרי אבל הם המטומטמים
רק בריאות באמת
תפוחי הזהב יש לך תשובה עם יותר בורות מזה?
אתה דפוק מה אחי אני רק קורא את מה שאתה כותב ואני מתפוצץ מתחוק מרוב הטיפשות שלך שמע אני הייתי פעם חראדוס והאל הדפוק שלך לא קיים לא אז התחלתי להתעניין במה שנקרא תורת האבולוציה ראיתי הסברים הגיונים יותר ראיתי מאובנים ראיתי הוכחות מה שנקרא אבל ליהוה אין שום הוכחות כלום אחי סתם ספר אחד שנכתב על ידי מישהו שעשה פטריות הזייה שזה משה אחרי הכל "קח לך סמים'' בקיצור אתה דפוק
המפץ הגדול זה תאוריה (מדעית, חשוב לציין) המתארת את התרחבות היקום מנקודה סינגולרית לכל החומר והמרחב שאנו מכירים היום.
הנקודה הסינגולרית הכבידתית מאוד צפופה וחמה, ובתוכה מתנגשים זה בזה החלקיקים הכי בסיסיים לדוגמה אלקטרונים וקווארקים. לאחר ההתפשטות של הנקודה, הצפיפות יורדת ובכך גם הטמפרטורה, הקירור הזה איפשר יצירה של חומרים יותר מורכבים כמו פרוטונים, ועד ליצירת האטום הראשון והכי קל - המימן. ואז החלו כבר להיווצר ערפיליות וכוכבים, ונוצרו חומרים כבדים יותר כמו ברזל בהיתוך גרעיני במקומות כמו השמש. ויש עוד כל כך הרבה שלבים שאני מדלגת עליהם רק כי אי אפשר לכתוב את כולם. כל זה הוביל להיווצרות לכל מה שאנו מכירים כיום- החומר והמרחב ויצירת מימדי הזמן, וגם האורגניזם החי הראשון...

האבולוציה מצד שני, זו תאוריה מדעית שמתארת כיצד כל המינים התפתחו מאב קדמון משותף. באמצעות שינויים גנטיים ומוטציות שמתרחשות בגנים כל הזמן והתאמת אותם גנים חדשים להישרדותם של היצוא החי בסביבתו, אם הם מתאימים או אפילו נותנים לו יתרון ישרדותי אל מול שאר בני מינו, הוא יזכה יותר משאר מינו להעביר את אותה גנטיקה המקנה לו יתרון אל שאר צאצאיו.
אט אט זנים של בעלי חיים מתחילים להתפתח בצורה מעט שונה עד שלבסוף, כשמסתכלים בציר הזמן מרחוק, אותם מינים נראים כמעט שונים לחלוטין, אבל יש בינהם קשר שאי אפשר להתעלם ממנו אם מסתכלים על מבנה עצמות או גנטיקה. ככה זה עם בני אדם וקופים, יש לנו מוצא קדמון משותף ולכן לא מפתיע שמבנה העצמות שלנו זהה, מבנה גוף, ואפילו במעט מהאינטיליגנציה, שימפנזה מסוגלת להבין טריק קסם של קלפים, לעומת זיקית שפשוט תבהה בקלף.

אז לא ממש באנו מהקוף אלא שלנו ולמינים שונים של קופים יש מוצא משותף. חשוב להבין קצת על מה אתה מדבר לפני שאתה מביך את עצמך. המפץ הגדול יצר את הכל, והאבולוציה היא התפתחות של גורמים חיים התלוייה בסביבה, שגרמה ליצירת האדם.
תפוחי זהב, דבר ראשון, המפץ זה לא פיצוץ אלא התפשטות היקום מנקודה סינגולרית.

שנית, למה אתה מניח שמישהו חייב לגרום למפץ הגדול? אחד מסימני השאלה הגדולים ביותר במדע זה אם היה משהו לפני המפץ ואם משהו גרם לו, אבל להניח שזה אלוהים זו הנחה חסרת כל בסיס. זה שווה ערך לכך שאגיד שפיית השיניים גרמה למפץ, כי אי אפשר לבדוק את זה או למדוד את זה, לא ניתן להוכיח את זה. אין משוואה כזאת "לא יודע = אלוהים", זה שהמדע לא מצא תשובה לשאלות מסויימות לא מוכיח אלוהים.

שלישית, הקוף לא בא מפיצוץ, כפי שציינתי בתגובה הקודמת שלי המפץ הגדול גרם להיווצרות החומר, המרחב ותחילת הזמן שאותו אנו מכירים. אם תקרא את התגובה הקודמת שלי תראה שכתבתי שלאחר תהליכים רבים, נוצר האורגניזם הראשון וממנו התפתחה האבולוציה.

יש כל כך הרבה חורים, חוסר ידע בסיסי ברור ובורות בתגובה שלך. לך תפתח איזה ספר ותלמד קצת לפני שאתה נכנס למריבות כאלו.
^ אם מישהו בסטיפס הצליח להוכיח אחת ולתמיד שתיאוריה שאלפי מדענים עובדים עליה כבר שנים היא לא נכונה, אני חושב שבאמת יש פה משהו..
חחח סליחה אני הייתי ציני
חשבתי שזה היה ברור מהאופן שאמרתי את זה :|
תפוחי זהב, ליטרלי הפרכתי את מה שכתבת בתגובה הקודמת. תקרא טוב טוב.
בנוסף, לא הוכחת שתאורית המפץ היא שטויות אתה פשוט דחפת אלוהים ליצירת המפץ שזה פשוט הנחה חסרת בסיס. להפריך את המדע? אתה מודע לזה שהמדע הוא הסיבה לרפואה, לקידמה, ולטכנולוגיה שיש לנו היום. אם המדע היה כל כך מופרך לא היית יושב וכותב בולשיט בטלפון.
אפשר להבין מה זה חבדפדיה לעזאזל? זה המקורות עליהם אתה סומך? הם ליטרלי טוענים שזה לא נכון כי איזה רבי אמר שזה כתוב בספר. זה לא הוכחה. גם אני יכולה לצרף לך קישורים לאתרי ויקפדיה ומכון דיווידסון. יש מחקרים מדעיים שנעשו במשך שנים, בוא נומר שאם זה אכן הייתה הפרכה כבר היינו שומעים על זה באיזו כותרת מפוצצת, ותאמין לי שגם המדענים היו לוקחים את זה ברצינות אם זה היה נכון. המטרה של מדענים זה לגלות את האמת על העולם, לא להילחם בדת על מי צודק.
המדע כן קשור לטלפונים. המהפכה התעשייתית הייתה שימוש של מדע ושילובו עם טכנולוגיה. ללא המדע לא היה לך רדיו, טלפון, תרופות וטיפולים רפואיים מתקדמים. זה לא עניין של אמונה פה, זה עובדה. לא סתם מלמדים יחד מדע וטכנולוגיה בבתי ספר, כי טכנולוגיה מבוססת ותלויה רבות במדע. בין אם תרצה ובין אם לא.
כמה טעויות בשאלה אחת,
ראשית, אותו ה"פיצוץ" בשמו המדעי, המפץ הגדול הוא אינו פיצוץ בכלל אלא התפשטות אקספוננציאלית הנקראת אינפלציה שהתרחשה לפני כ-10^-30 שניות
תופעה זו קשורה לכלל היקום הנצפה
התורה שמייחסת חשיבות למקור החיים היא אביוגנזה ולא אבולוציה
לא ארחיב על אביוגנזה ועל מקור החיים אבל כן אוכל להסביר לך כיצד הגיוני שבני האדם והקופים באו מאותו המקור, אני בטוחה שאתה מכיר את המשחק טלפון שבור, שבו הראשון ממציא משפט ולוחש אותו לחברו באוזן וחברו לוחש אותו למי שלידו וכך הלאה עד השחקן האחרון שבו הוא אומר משפט הפוך לגמרי מהמשפט המקורי,
בדוגמא שלהלן אשתמש באותיות ולא במילים כדי שלא אאבד אתכם,
מכיוון שבני האדם אינם נולדו עם שמיעה או זיכרון מושלם, רצף המספרים יכול להשתנות,
השמטה של מספר,
הוספה של מספר,
חילוף של מספר,
התחלפות מקומות של מספרים ואחרון חביב,
כפילויות,
יש לי עכשיו שאלה, אם המשחק היה נמשך לנצח, כמה רצפים של מספרים היה אפשר להפיק?
אינסוף רצפים של מספרים!
נניח שהתחלתי ב 5658809 והשחקן שהעברתי לו את המידע הנוכחי שמע 5568809, שמתם לב מה קרה? התחלפות מספרים,
אבל בכל זאת יש עדיין מצבים שאינם יכולים לקרות כי הם סתירה לוגית, יכולים לנחש מה?
נכון הרכבת מילה,
זאת אומרת שאם העברנו בין 1000 שחקנים את רצף המספרים 5658809 וכמובן שכל אחד שינה את אותו הרצף לא יתקבל מצב שבסוף המשחק השחקן האחרון יגיד "פיצה" מסכימים?

עכשיו בואו נסתכל על האבולוציה של הקוד הגנטי שלנו שהוא רצף של מיליארדים שנוצר מ4 אותיות
a t c g
כמו שנוצר במשחק שוני ברצף האותיות כך נוצרים טעויות המכונות "מוטציות" ברצף הגנטי,
כלומר מחיקות, הוספות, החלפות וכפילויות

עכשיו בוא נסתכל על המטען הגנטי של הקופים, האם הגיוני שיהיה להם אותיות שלנו אין? בוודאי שלא זה אותו רצף האותיות, למעשה 98 אחוז מהמטען הגנטי שלנו זהה לכל החיות בממלכת החיות, ורק 2% של שוני ברצף הגנטי גרם להתפתחות של מיליוני זנים שידועים לנו, אין זה מדהים?
כלומר אין שום דבר בעולם שיכול למנוע שוני גנטי שנוצר במשך אלפי שנים שיכול להוכיח שאו שלנו ולקופים יש אב קדמון משותף או שנוצרנו מהקופים (תכף נסתור את הטענה הזו)
נחזור שוב לדוגמאת המספרים פשוט כי היא הכי קלה להבנה,
נניח ש2 משחקים מתקיימים במקביל בקבוצות של 7 אנשים, הרצף הראשוני הוא 88894470, התוצאה הסופית של המשחק הראשון היא 88890447 ושל המשחק שמקביל אליו היא 665, שזו תוצאה שמאוד לא הגיונית להגיע אליה אלא אם כן אותם השחקנים היו מסטולים באותו הלילה, או שהשתתפו במשחק מיליארדי אנשים,
אז למה אנחנו ישר אומרים שאם מספר האנשים הוא מעט הסיכוי לשינוי כה דרסטי הוא נמוך?
"שיעור טעויות צפוי"
במשחק הראשון ראינו שינוי אחד בהחלפת מספרים ובמשחק השני ראינו שינוי של השמטה של 5 אותיות מרצף של 8 מספרים ושינוי לגמרי של המספרים עצמם כלומר הם עברו מאות שינוים אך הם עברו רק דרך 7 שחקנים?
בעצם, טעות ממוצעת לשחקן היא בסבירות של 0.5, אם אתם צופים בכמות גדולה של משחקים תראו שיש קצב לטעויות והן קורות די לאט,
זאת אומרת של7 שחקנים יהיו 3 טעויות ולא מאות.

אפשר להשתמש באותה המתמטיקה בדיוק על הגנום האנושי, קרא את הדנ"א של תינוקת ולאחר 70 שנה קרא את אותו דנ"א שוב, סביר להניח שהגוף שלה יחולל 130 מוטציות בדור,
אפשר באמצעות אותו הנתון להעריך שגן הקופים וגן בני האדם התנגשו/הוחלפו/התמזגו אי שם לפני 4 מיליון - 8 מיליון שנים
תיעוד המאובנים מאותה תקופה עשירה בפרימיטים דמויי קוף אדם,

עכשיו נחזור למשחק ונראה למה לא הגיוני השינוי הזה
במשחק הראשון אותם המספרים נשארו מהמשחק הקודם, זאת אומרת אכן נעשה שינוי אך באופן הדרגתי והגיוני,
במשחק השני אין זכר כלל למספרים 6 6 5

אז התיעוד של אותם מאובנים הוא המשחק הראשון או השני?
תופים תופים תופים
בהחלט הראשון.

לבני האדם יש הרבה צורות מעבר לקוף המודרני או קופי האדם שנכחדו וכל צורה מתאימה בדיוק לאותו האיזור
אז לסיכום, הסיכוי שבני האדם והקופים באו מאותו האב קדמון אפשרי ב100% כי אין חוק ביולוגי שידוע לנו שסותר את זה
ישנם "מאובני מעבר" שנוצרו מהשינוי הגנטי הזה ונכחדו כי, ברירה טבעית
ואותם מאובנים מתאימים להגיון שבו רצף הגנים משתנה לאט ובהדרגתיות.
אני חוזרת, זה לא קשור ללהאמין או לא. זה עובדתית נכון שיש קשר.
לפי ויקיפדיה:
מדע יכול להנהיג פיתוחים טכנולוגיים על ידי יצירת ביקוש למכשירים חדשים שמטרתם לחקור שאלות מדעיות, או על ידי הדגמת אפשרויות טכנולוגיות שלא נחשבו אפשריות בעבר. טכנולוגיה, בתורה, יכולה להמריץ חקירה מדעית על ידי יצירת ביקוש לשיפורים טכנולוגיים שאפשר להשיגם רק באמצעות מחקר, ועל ידי הצגת שאלות בנוגע לעקרונות היסוד שטכנולוגיה חדשה מתבססת עליהם.

במשך רוב ההיסטוריה האנושית, שיפורים טכנולוגיים הושגו במקריות, ניסוי וטעייה או על ידי השראה ספונטנית. כאשר המפעל המדעי המודרני הבשיל בעידן הנאורות, עיקר עיסוקו היה שאלות היסוד של הטבע. מחקר ופיתוח, אשר מופנה כלפי יישומים טכניים, הוא המצאה חדשה יחסית, כשאפשר לייחס את עלייתה למהפכה התעשייתית.

הטכנולוגיה נבנת על אותם מחקרים מדעיים אבל זה לא העיקר בדיון פה. אני מנסה לומר שאתה לא יכול להפריך את המדע בנקישת אצבע במיוחד כשהמדע הוא בסיס לכל ההתפתחות והקדמה הטכנולוגית שסביבך. כי אם המדע היה מופרך כמעט כל דבר חדשני שאתה מכיר לא היה קיים. תקרא קצת על המהפכה התעשייתית.
לא הבנת, האדם נוצר מכ-13.7 מיליארד שנה והקוף נוצר ממערכת השמש שנוצרה מאבולוציה = אב קדמון, בתהליך של מפץ גדול בכדור הארץ עם הדינוזאורים ומאובנים.
אנונימי
אחיי סתום
בוא אני אסביר לך


העולם נוצר מפיצוץ

האדם התפתח מקוף



אל תזלזל בדעות י אתה לא מאמין בהם .
אתה יכול לבדוק על הז בגוגל ואולי תמצא הגיון בזה
שואל השאלה:
טוב אז ההכרעה המספקת ביותר לכל השיח הארוך הזה הוא שאני צודק ואתם טועים.
ביי
ואתה כותב את זה עם שם משתמש כנאפה?
חבל, כי ביקשת תשובה מאתאיסטים עצוב שאתה נמנע מלהתעמת ולהוכיח את ה"אמת" שלך
שואל השאלה:
לא התעמקתי במה שכתבת אחרי ששמתי לב מה השם משתמש שלך אם להגיד את האמת
^^ אם היית בוגר היית קורא את מה שכתבתי ומנסה לסתור את זה, אבל ככה זה, האמת שורפת וצורבת