8 תשובות
לדבר איתה?
קודם למה לא הגעת באמת?
דבר שני תגידי שכאבה לך נורא הבטן
אבל תשחקי גם קצת..
דבר שני תגידי שכאבה לך נורא הבטן
אבל תשחקי גם קצת..
שואל השאלה:
מה לומר לה?
מה לומר לה?
אנונימית
שואל השאלה:
לא הגעתי בגלל שכבר תקופה אין לי כוח כבר ללמוד אז אם אני יהיה בבית זה יעזור לי
לא הגעתי בגלל שכבר תקופה אין לי כוח כבר ללמוד אז אם אני יהיה בבית זה יעזור לי
אנונימית
תשאלי אותה מה קרה שהיא ככה אולי
ואז תסבירי..
ותעדכני
ואז תסבירי..
ותעדכני
להגיד שלא הרגשת טוב עישנת כח היום
מה עישון וטפ^
תגידי לה שאת לא מרגישה טוב כבר תקופה ומחר (או כל יום שבאלך) יש לי תור לרופא ועד אז אני כנראה לא אבוא
באותו הנושא: