14 תשובות
שואל השאלה:
יאללה ימתייפייפות
אנונימי
מה אכפת לי אקנה זה טבעי הכי חשוב שיהיה בן אדם קודם
למה שאני אתייפיך גם לי יש פצעונים זה טבעי זה קיים להמון ולא אפסול מישהו כמו שלא הייתי רוצה שיפסלו אותי
אקנה זה טבעי וזה עובר
קיצר אופי?
בדיוק אקנה זה טבעי^
חתיך
מזה משנה העיקר שיהיה שפוי
אופי
חתיך בלי חצקונים
למה להתפשר על סוג ב
אופי
אופי
אנונימית
לא לטעמי
חתיך אין לי בעיה עם חצקונים
אבל חמוד וגבוה זה גם נהדר
חתיך
תמיד אפשר לטפל בחצקונים וזה גם לא כזה נורא
וואלה בכללי לפי האופי בוחרים אבל גם צריך את המשיכה אז נראלי חתיך עם אקנה
אנונימית