4 תשובות
אם לא בא לך אל תעשי
וכמובן תמיד להזהר ברשת
המון פדופילים
שבוע זה כלום זמן אל תעברי אם את לא רוצה
אם לא באלך זכותך להגיד לא.
פשוט תגידי שזה קצת מוקדם לך, תסבירי יפה והוא אמור להבין... אם באמת אכפת לו ממך איכשהו
לפי הקצב שלך, אני מדברת עם מישהו כבר שלושה חודשים והוא לא רוצה לעבור לוואטספ ואני מכבדת