3 תשובות
אולי בית ספר שינה את תוכנית הלימודים
אני התחלתי ללמוד אנגלית בכיתה ה
אני זוכרת שלימדו אותי קצת אנגלית בגן
יש בתי ספר שילדים שם מתחילים ללמוד אנגלית בכיתה ג
אני זוכרת שלמדתי אנגלית בכיתה ב
אנונימית
גם אותי לא לימדו אנגלית כמו שצריך בכיתה ב' , עברתי בית ספר בג' וכולם ידעו לכתוב ולקרוא