96 תשובות
מה זה מותר
אין חוק נגד אבל זה נראה לי מזעזע
אין חוק נגד אבל זה נראה לי מזעזע
שואל השאלה:
למה מזעזע?
למה מזעזע?
אנונימית
מותר?
כן בטח
רצוי? לעניות דעתי הקובעת לא.
כן בטח
רצוי? לעניות דעתי הקובעת לא.
בכל גיל מותר
הבחירה היא אישית
הבחירה היא אישית
שואל השאלה:
אשמח שתפרטי
אשמח שתפרטי
אנונימית
מותר, למה לא?
הן בחרות עם הן רוצות או לא
ברור אם מרגישות שנוח זה לא חוק וזה ממש לא בעייתי מבחינה " חושפנית" ליטרלי כמו שבן שם את הבגד ים שלהם רואים לו את כל הגוף חוץ ממה שלא צריך מעבר לזה שזה פצצתי ויפה בטירוף
לא חןשבת שכדאי
אכן כן
אין חוק שזה אסור
אין חוק שזה אסור
ברור שמותר, מותר הכל
זה עניין של דעה ואני חושבת שזה גיל קטן מידי לבגד ים ביקיני הוא חשוף מידי לגיל הזה
זה עניין של דעה ואני חושבת שזה גיל קטן מידי לבגד ים ביקיני הוא חשוף מידי לגיל הזה
ברור אין לזה גיל גם בנות בגיל 5 עם בדיני עם יצא לך לראות בים
כן למה שיהיה אסור
כן ברור, מה אנחנו באיראן
מה הקשר לגיל גם ילדות בנות 8 לובשות ביקיני
כן ברור שכל אחת תעשה מה שהיא מרגישה איתו הכי בנוח
זה מאוד תלוי בגזרה ובאיך שזה יושב אבל בתכלס כן כי זה גיל שלא כל כך צעיר
די כבר עם ה"שואלת בשביל סקר" למה מי אתם מינה צמח
וואלה הלוואי וימחקו רק בגלל החרטא הזאת שאתם כותבים תמיד
וואלה הלוואי וימחקו רק בגלל החרטא הזאת שאתם כותבים תמיד
אנונימית
מזה מותר כל אחת תלך איך שהיא רוצה
מותר לכולן
לתשובה הראשונה- מה מזעזע בפעם הראשונה שלבשתי ביקיני היה כשהייתי בת 4 (רציני)
כן תעשי מה שבא לך זה חוקי
נראלי שכן
אנונימי
^ליידי נאגטס אני יכו להבין למה הוא אומר שזה מזעזע אבל זה יותר עניין של נוחות בטח בשלב הזה אם מדבריפ על גיל 13 12 או 4
כן ברור זה לא שכתוב על זה בחוק
ברור
למה אומרים לכם ביקיני אתם קופצים, יש גם ביקיני לידות בנות חמש תפסיקו ללכת ישר לחשוף ביקיני זה פשוט צורה של בגד ים
למה אומרים לכם ביקיני אתם קופצים, יש גם ביקיני לידות בנות חמש תפסיקו ללכת ישר לחשוף ביקיני זה פשוט צורה של בגד ים
למה לא? אני לובשת ביקיני מאז שאני בת שנה
מה מזעזע בזה? גם אני לובשת בקיני ואני בכיתה ט ולא מרגישה שום בעיה
הכל טוב
הכל טוב
כן ברור, אני לא הייתי עושה את זה אבל מי שבגיל הזה ורוצה שתהנה לה
כל אחת צריכה ללבוש מה שהיא רוצה ומרגישה בו בנוח
כל אחת צריכה ללבוש מה שהיא רוצה ומרגישה בו בנוח
נשמה אני בת 13.5 ובישביל השיזוף אני הולכת ביקיני משולשים ברזילי נדיר! ואני לא מתביישת כן יש אנשים מסתכלים עליי אבל מה אכפת לי זה יפה זה יושב עליי פצצה זה נדירר!! מספיק טוב בישבילי
אנונימית
מותר אבל מבחינתי לא בגלל שבגיל כזה לא צריך לחשוף את הגוף בכל זאת שאת אוהבת את הגוף שלך והכל אבל עדיין נראה לי מוגזם בגיל כזה ללבוש ביקיני
מותר כן השאלה אם היא רוצה רק לזה יש זכות להחליט אם לשים ביקיני או לא
כן מן הסתם למה לא?
מין הסתם שכן. זה לכל הגילאים. תאמת אני מופתע שבת שואלת את זה,
.
אתם ליטרלי מתווכחים אם זה מוסרי לתת לילדות בנות 13 14 ללכת עם בקיני מי אתם שתחליטו זה הגוף שלהן לא שלכם הן יחליטו
.
אתם ליטרלי מתווכחים אם זה מוסרי לתת לילדות בנות 13 14 ללכת עם בקיני מי אתם שתחליטו זה הגוף שלהן לא שלכם הן יחליטו
.
אנונימית
מותר כן ברור ולדעתי מהגיל הזה זה סבבה אבל כל כך לא ברור לי הורים שלבישים ילדות בנות 4 בזה , כיאילו זה לא נראלי בחירה של הילדה בגיל כזה כנראה שכל מה שמנצנץ וצבעוני היא תרצה אבל מה יש לחשוף בילדה בת 4? למה צריך? למה לגדל אותה ככה שתחשוב שכל מה שצריך זה להראות את הגוף שלה? היא ילדה בת 4 למה כל השטיות האלה
(אל תטעו אני בהחלט חושבת שכל אחד והגוף והבחירה שלו פשוט אני לא ממש חושבת שבגיל כזה אפשר לבחור כלכך, אבל כל אחד ומה שטוב לו )
(אל תטעו אני בהחלט חושבת שכל אחד והגוף והבחירה שלו פשוט אני לא ממש חושבת שבגיל כזה אפשר לבחור כלכך, אבל כל אחד ומה שטוב לו )
מותר גם לבנות בנות 5 ללבוש ביקיני
יש ילדות בנות 3 עירומות בים
מה הבעיה בזה
זה לא שלא מותר, זו סה"כ בחירה שלהן.
שכול יעשה מה שבזין שלו
כולם מתים בסוף
כולם מתים בסוף
ברור, למה שיהיה אסור. כל אחת תעשה מה שבא לה ומה שהיא מרגישה בנוח איתו
בגיל 5 הלכתי עם ביקיני
שכל אחד יעשה מה שבא לו
שכל אחד יעשה מה שבא לו
זה חוקי מותר לכל אחת ללבוש מה שהיא רוצה
אנונימית
שמעו אתם נראלי עלה לכם השתן למוח כל מי שאומר/ת שזה לא בסדר חמודים כפרות גם ילדות בנות ארבע שמות ביקיני וכנל לילדים קטנים שהולכים בלי חולצה זה מגעיל שאתם בכלל חושבים מחשבות כאלה על ילדים קטנים בגילאים האלה וכנל ל14 ו13 הן עדיין ילדות דיי להפוך כל דבר למיני או כי זה לא פסדר בגיל הזה סתמעו כולה רוצים להשתזף קצת לא מתאים לכם/ן תסתכלו על החול יאללה לילה טוב נשמות של ברבור
אנונימית
זה לא שאלה עם מותר או לא זה בחירה של כול אחת ואחת איך היא רוצה ללכת ברוחב ומה ללבוש
לדעתי זה בסדר..
פשוט צריך להזהר
פשוט צריך להזהר
ממי אני מגיל ארבע עם בקיני
מזה מותר
מותר להן ללבוש מה שהן רוצות
מכנס וחולצה שמלה חצאית בגד ים שלם ביקיני
עם כמה שזה קלישאה אבל מה שגורם להן להרגיש בנוח מה שגורם להן להרגיש טוב זה אחלה
לא משנה מה האורך של זה או המראה של זה
התגובות של הסביבה זה כבר משהו אחר
הבעיה זה לא במה שהן לובשות זה נטו באיך שאנשים מגיבים לזה
מותר להן ללבוש מה שהן רוצות
מכנס וחולצה שמלה חצאית בגד ים שלם ביקיני
עם כמה שזה קלישאה אבל מה שגורם להן להרגיש בנוח מה שגורם להן להרגיש טוב זה אחלה
לא משנה מה האורך של זה או המראה של זה
התגובות של הסביבה זה כבר משהו אחר
הבעיה זה לא במה שהן לובשות זה נטו באיך שאנשים מגיבים לזה
כן גם ילדות בנות שלוש את יכולה לראות הולכות עם ביקיני נו וה
מותר בכל גיל מה זאת השאלה הזאת
בטח שכן, אין דבר כזה מותר כי אין חוק שאוסר על זה בנות שלוש שמות
אין חוק שאסור
אני הולכת מגיל 8 בערך עם ביקיני..
יש כאלה שהסתכלו ויגידו שזה מוזר
אבל אני עושה מה שטוב לי ואם בגד ים שלם לא נוח לי אני אילך עם ביקיני
אני הולכת מגיל 8 בערך עם ביקיני..
יש כאלה שהסתכלו ויגידו שזה מוזר
אבל אני עושה מה שטוב לי ואם בגד ים שלם לא נוח לי אני אילך עם ביקיני
מזאת אומרת מותר בכל גיל שכל אחת תעשה מה שבא ומה שנוח לה עם הגוף שלה
מבחינה של חוקי כן
מבחינה של צניעות הגוף לא
מבחינת גיל לדעתי זה ממש מוקדם לחשוף את הילדה ככה כשהילדה תגדל שהיא תחליט מה היא רוצה אבל זה מוקדם ממש כי היא בגיל של להכיר את הגוף שלה..
מבחינה של צניעות הגוף לא
מבחינת גיל לדעתי זה ממש מוקדם לחשוף את הילדה ככה כשהילדה תגדל שהיא תחליט מה היא רוצה אבל זה מוקדם ממש כי היא בגיל של להכיר את הגוף שלה..
כן אבל זה מזעזע סורי
ברור שכן
מותר אבל.. פשוט לא
לדעתי אם ההורה נותן לילדה שלו להתלבש כזה חושפני לים זה פשוט מחנך את הילדה להתלבש חושפני ולא צנוע או על הגבול.. דיי עצוב
לדעתי אם ההורה נותן לילדה שלו להתלבש כזה חושפני לים זה פשוט מחנך את הילדה להתלבש חושפני ולא צנוע או על הגבול.. דיי עצוב
ברור! כל עוד את שלמה עם עצמך, מרגישה בנוח ואוהבת את זה עליך אין שום סיבה שלא
לא זה מאסר שלוש שנים
זה נגד החוק
מה הבעיה בזה
מותר מכל גיל לדעתי בכללי בגד ים שהוא לא ביקני זה לא יפה
מותר מכל גיל לדעתי בכללי בגד ים שהוא לא ביקני זה לא יפה
בטח שמותר.
אנחנו לא באיראן תודה לה'
אנחנו לא באיראן תודה לה'
ברור שכן
אני לובשת מגיל 9 אני אוהבת
מותר בכל גיל מה זה השאלה הזאת
בכל גיל בכל גודל בכל עובי בכל מחשוף ובכל צורה.
ולמה להפוך כל דבר למיני ולעשות מילדות בנות 13 אובייקט מיני כאילו וואט אתם מבינים שיש לכם צורת חשיבה של אנסים מה נדפק איתכם?!! סהכ בגד ים אם אתם חושבים שזו בעיה שילדות אפילו קטנות יותר שמות אז משהו לא בסדר עם החינוך שקיבלתם.
במקום לקשר גוף למיניות תסתכלו על זה ועל העור החשוף כדבר טבעי שיש לכולנו שלא צריך לפחד ממנו. לא רוצים? תעופו לאיראן נראה שיותר מתאים לכם שם.
בכל גיל בכל גודל בכל עובי בכל מחשוף ובכל צורה.
ולמה להפוך כל דבר למיני ולעשות מילדות בנות 13 אובייקט מיני כאילו וואט אתם מבינים שיש לכם צורת חשיבה של אנסים מה נדפק איתכם?!! סהכ בגד ים אם אתם חושבים שזו בעיה שילדות אפילו קטנות יותר שמות אז משהו לא בסדר עם החינוך שקיבלתם.
במקום לקשר גוף למיניות תסתכלו על זה ועל העור החשוף כדבר טבעי שיש לכולנו שלא צריך לפחד ממנו. לא רוצים? תעופו לאיראן נראה שיותר מתאים לכם שם.
אנונימית
למה לאלא רואה בזה שום בעיה אם בחורה מחליטה ללכת לים עם ביקיני זה החלטה שלה אף אחד לא יגיד לה מה לשים ולמה אני כן הייתי שמה ביקיני בגיל 13,14 ואין שום חוק שאומר שאסור
כן, למה שיהיה אסור
בובי בוטן1^ כי לשים בגד ים שלם זה לא חשוף?לא רואים את הצורה של הציתי והתחת? יאללה לא לבלב תמוח זה שרואים את הבטן בנוסף לזה לא הופך את זה לאסור שפדופילים יפסיקו להסתכל על קטינות אם זה כזה מפריע
מי שואל
מי שמתסכל על זה בכול צורה אחרת שישים את עצמו בבית חולים
סעמק איך רושמים שישים
מי שמתסכל על זה בכול צורה אחרת שישים את עצמו בבית חולים
סעמק איך רושמים שישים
אנונימית
זה יפה רצח בכל גיל בטח שמותר
מותר אבל זה מזעזע דרך אגב בכל גיל אבל בגילאים האלו עוד ברור היא עוד ילדה חבל שהיא מתקלקלת ככה
"מותר"?
בטח
בטח
מותר, אני אוהבת ושמה ואני בת 14 וחצי.
אני חושבת שזה יפה ממש ובנוסף זה מראה שאת מתגאה בגוף שלך. (גם מי ששמה שלם לא אומר שהיא לא מתגאה יכול להיות שהיא פחות אוהבת) אני לא אומרת שצריך ללכת חצי עירומה אבל יש סוגים של ביקיני. כל החוטיני והאלה שהכל בחוץ לדעתי לא מכבדים וחשופים מידי אבל שוב זה רק דעתי
אני חושבת שזה יפה ממש ובנוסף זה מראה שאת מתגאה בגוף שלך. (גם מי ששמה שלם לא אומר שהיא לא מתגאה יכול להיות שהיא פחות אוהבת) אני לא אומרת שצריך ללכת חצי עירומה אבל יש סוגים של ביקיני. כל החוטיני והאלה שהכל בחוץ לדעתי לא מכבדים וחשופים מידי אבל שוב זה רק דעתי
ברור שמותר זאת בחירה אישית
ברור שמותר
ברור
בקרוב יהיה אסור בגלל הממשלה החרדית קיצונית הזו.
אנונימית
כן אבל זה קצת מגעיל.. מלא מהשכבה שלי מעלות לסטורי בגדי ים ואין בעיה לכו לים זה ים או בריכה סבבה אבל לעלות לסטורי תמונה סליחה אבל זה מוציא מישהי ממש פרחה סליחה על המילה..
אנונימית
אין חוק נגד זה בעיקרון מותר
שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה עם הגוף שלו
אבל שלא יתפלאו למה נותנים להן הערות מחפיצות
אבל שלא יתפלאו למה נותנים להן הערות מחפיצות
באתיופיה גיל 13 זה הגיל להתחיל להביא ילדים בחלק מהמקומות
אישית חושב שלהיכנס לתחתונים של ילדות קטנות צריך להיות מחוץ לשיח ושיעשו הכל חוץ מהחפצה או משהו או מישהו שמביא אותנו להסתכלות עליהן בצורה מינית במכוון כמו הדיון הזה
אישית חושב שלהיכנס לתחתונים של ילדות קטנות צריך להיות מחוץ לשיח ושיעשו הכל חוץ מהחפצה או משהו או מישהו שמביא אותנו להסתכלות עליהן בצורה מינית במכוון כמו הדיון הזה
כן למה לא?
אנונימית
כן זה בסך הכל גזרה של בגד ים
עדיף לבת ישראל להימנע שלא לחשוף את כל אבירי הגוף שלה. אם נרמלו ללכת חשוף בים זה לא הופך את זה לאידיאלי. אז לא בים ולא ברחוב, ולא על מסלול דוגמנות או וואטאבר.
בין בת 13 בין בת 18 או 73.
הדור שלנו מלא בניסיונות הקושי מובן.
החברה התחלשה, יש חוסר מודעות, החברים, הרצון לחקות את המערב, הוליווד, דוגמניות, ריאלטי, דימוי גוף, וכל השיבושים.
הקושי מובן, לכן שכל אחת תתקדם בקצב שלה.
עדיף לא להגיד ישר כן מה הבעיה ולשאול למה יש בעיה וללמוד ולא לשאול בראש. אם יש פה שאלה של אמת, עדיף להימנע. קשה אז ללכת עם שלם משמע כמה שפחות חשוף
מה נעשה קיים המון קושי כל אחד ואחת שיתקדמו בקצב שלו/ שלה. יש המון המון קושי למי שלא מכיר מבית.
בין בת 13 בין בת 18 או 73.
הדור שלנו מלא בניסיונות הקושי מובן.
החברה התחלשה, יש חוסר מודעות, החברים, הרצון לחקות את המערב, הוליווד, דוגמניות, ריאלטי, דימוי גוף, וכל השיבושים.
הקושי מובן, לכן שכל אחת תתקדם בקצב שלה.
עדיף לא להגיד ישר כן מה הבעיה ולשאול למה יש בעיה וללמוד ולא לשאול בראש. אם יש פה שאלה של אמת, עדיף להימנע. קשה אז ללכת עם שלם משמע כמה שפחות חשוף
מה נעשה קיים המון קושי כל אחד ואחת שיתקדמו בקצב שלו/ שלה. יש המון המון קושי למי שלא מכיר מבית.
בטח
לדעתי ביקיני באופן כללי זה מזעזע
לדעתי ביקיני באופן כללי זה מזעזע
מותר ורצוי לא כלל מבינה למה לא ולא מבינה את האנשים שאומרים שלא מי אתם בכלל
כן זה הגוף שלהן וזה מה שהן בוחרות ללבוש
כן, שיעשו מה שהן רוצות.
מי שרואה בזה בעיה כנראה סוטה ומטריד שמסתכל על בנות ממש קטינות
מי שרואה בזה בעיה כנראה סוטה ומטריד שמסתכל על בנות ממש קטינות
אני לבשתי בקיני בגיל שלוש רציני.
אתם צריכים להרגיע
אתם צריכים להרגיע
התחלתי לשים בגיל 7
באלך ללבוש תלבשי לא באלך לא ללבוש מזה השאלה הזאת לא הבנתי
ברור מה
אני זוכרת כבר ביסודי שחברות שלי הלכו עם ביקני ועוד הייתי ביסודי דתי
אני זוכרת כבר ביסודי שחברות שלי הלכו עם ביקני ועוד הייתי ביסודי דתי
אין על ביקיני אין לזה גיל
אנונימית
ברור
מותר ברור! זה מאוד טוב שבנות
שלמוצ עם עצמם אני לא שואלת שילבשו מה שבא להם!
שלמוצ עם עצמם אני לא שואלת שילבשו מה שבא להם!
באותו הנושא: