7 תשובות
למה שתבריזי בשביל זה
לאף אחד לא אכפת מהרגליים שלך
וגם את אמרת שזה לא כזה נורא
אז הכל טוב
שואל השאלה:
הגילוח אבל הברזתי ממעל 100 שיעורים ואמא שלי תהרוג אותי
אנונימית
אל תבריזי, חבל.
שואל השאלה:
כי זה כמו לא לגלח בית שחי לא?
אנונימית
לא
לדעתי לא, גם אני יוצאת אם יש קצת שיער ברגליים, זה לא כזה ביג דיל כל עוד זה לא מוגזם, זה רק שיער.
לא, זה רק שיער ואמרת בעצמך שזה לא כזה נורא.