3 תשובות
אין דעתי. אתה באיחור
לאחרונה יש סימנים כלשהם שיש כוונה של רוסיה לפלוש גם למולדובה.
אני חושבת שהמלחמה היא ההמשך של המלחמה הקרה ושרוסיה תנצח, תפלוש למולדובה ואולי עוד
כבר נגמרה הם בהסכם שלום