5 תשובות
זה קורה לכולם בסופו של דבר,זה ממש טבעי אין לך למה להתבייש,ואם היא שמעה אולי תתנצל/י או משהו כזה אבל קח/י את זה בצחוק ותצחקו מזה
ממשיכה בשלך, לא טוב לשמור גזים בבטן
חחח אני מתת
אנונימית
אני בוכהה לא נורא קח את זה בצחוק
לא נורא היא לא תזכור את זה
באותו הנושא: