8 תשובות
כן, זה לגמרי סבבה ^^
שואל השאלה:
^זה לא יהיה מביך?
אנונימית
אז אולי תחכי לרגע שהוא לבד ותיגשי אליו
שואל השאלה:
^בלי קשר לשאול מה שלומו סתם ככה?
אנונימית
תשאלי אותו לשלומו ומשם תתחילו את השיחה
אבל אין עוד דרך אחרת להתחיל שיחה פשוט תיגשי אליו ותגידי לו כזה מה קורה
תעדכני מה קרה בסוף
אנונימי
שואל השאלה:
^לא קרה כלום בסוף:(
אנונימית