5 תשובות
כמה שכתוב על האריזה
בדרך כלל רבע שעה
שואל השאלה:
לא כתוב^^
תגעי בעדינות אחרי רבע שעה-20 דקות
אם לא עדיין דביק ולא קשיח אז תשארי עם זה חצי שעה
לרוב אבל רבע שעה מספיק
כתוב בדרכ על המסכה אבל זה 15-30