5 תשובות
כמה שכתוב על האריזה
בדרך כלל רבע שעה
שואל השאלה:
לא כתוב^^
לא כתוב^^
תגעי בעדינות אחרי רבע שעה-20 דקות
אם לא עדיין דביק ולא קשיח אז תשארי עם זה חצי שעה
לרוב אבל רבע שעה מספיק
אם לא עדיין דביק ולא קשיח אז תשארי עם זה חצי שעה
לרוב אבל רבע שעה מספיק
כתוב בדרכ על המסכה אבל זה 15-30
באותו הנושא: