15 תשובות
תהיה ישיר איתו למה שתסבול? אתה משלם לו , לא הפוך. תגיד לו שזו לא שיטה וגישה שמתאימות לך ושאתה לא רוצה שהוא ילחץ על כל דבר שאתה מכניס לפה. שאתה בעיקר רוצה שגרת אימונים ולא פיקוח על כל ארוחה.
אז כדאי להחליף מאמן.. לאחד שאתה מתחבר אליו
זה חלק מהתהליך
מה שהוא מבקש ממך נשמע קצת רעיל
אבל הכמויות אוכל שרשמת זה ללא ספק הרגל רע שצריך לשפר
מה שהוא מבקש ממך נשמע קצת רעיל
אבל הכמויות אוכל שרשמת זה ללא ספק הרגל רע שצריך לשפר
אנונימית
נשמע הגיוני בסהכ.
נשמע שזה קשה אבל צריך להתרגל.
נשמע שזה קשה אבל צריך להתרגל.
שואל השאלה:
הוא אומר לי שאם אחרוג מהתפריט זה יהרוס שבוע שלם לכן הוא לא מאמין בצ'יט מיל ואני חייב את ההמבורגר שלי ,או קינוח או יציאות עם חברים ממש קשה לי ככה מרגיש כאילו אני בתחרות
הוא אומר לי שאם אחרוג מהתפריט זה יהרוס שבוע שלם לכן הוא לא מאמין בצ'יט מיל ואני חייב את ההמבורגר שלי ,או קינוח או יציאות עם חברים ממש קשה לי ככה מרגיש כאילו אני בתחרות
אנונימי
לא משנה מה אתה חושב, תזכור שבסוףף הוא לטובתך
זה הבאסה צריך ללמוד כמה לאכול ומה לאכול ומתי אי אפשר לאכול כל היום מה שבאלך ולצפות שתהיה חטוב
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני לא יכול אני כזה על סף שבירה זה פשוט מייאש ומתסכל כבר מעדיף להיות שמן וזהו רק לא להיות מוגבל
אבל אני לא יכול אני כזה על סף שבירה זה פשוט מייאש ומתסכל כבר מעדיף להיות שמן וזהו רק לא להיות מוגבל
אנונימי
אתה ממש לא צריך לסבול ממנו ככה
אם הוא לא מוכן להבין את מה שמתאים לך אז תמצא מאמן אחר.
אם הוא לא מוכן להבין את מה שמתאים לך אז תמצא מאמן אחר.
אם אתה מרגיש שזה באמת פוגי בך נפשית ואתה מעדיף לוותר תוותר או יותר טוב תמצא מישהו שיבין את הרצונות שלך וידע להתמודד ולהתמקד במה צריך להשתפר בהדרגתיות
אנונימית
ציט מיל זה סתם מיתוס
עם תפריט נכון אפשר לאכול כל יום המבורגרים ועדיין לרדת במשקל
עם תפריט נכון אפשר לאכול כל יום המבורגרים ועדיין לרדת במשקל
שואל השאלה:
איך ישלי חברים שאוכלים מה בא להם ונישארים רזים ורק אני אוכל ומשמין פשוט חרא
איך ישלי חברים שאוכלים מה בא להם ונישארים רזים ורק אני אוכל ומשמין פשוט חרא
אנונימי
גנים גנים גנים
גם אני נדפקתי אתה לא היחיד
אין מה לעשות
הלכתי לתזונאית לא מזמן ואני מתחילה לקחת את עצמי בידיים מחר אצא לרוץ ואתחיל שגרה חדשה מקווה שאצליח לרדת
גם אני נדפקתי אתה לא היחיד
אין מה לעשות
הלכתי לתזונאית לא מזמן ואני מתחילה לקחת את עצמי בידיים מחר אצא לרוץ ואתחיל שגרה חדשה מקווה שאצליח לרדת
אנונימית
שואל השאלה:
קשה לי בלי האוכל כמו הג'אנק והכול אני סתם רואה תעצמי ניגמל ואז אוכל הכל שוב
קשה לי בלי האוכל כמו הג'אנק והכול אני סתם רואה תעצמי ניגמל ואז אוכל הכל שוב
אנונימי
מבינה אותך 100%
אנונימית