11 תשובות
שואל השאלה:
^^אמרו לי שזה כואב
אנונימי
כואב כאבי תופת בימים הראשונים אחרי זה מתרגלים
ממש ממש כואב
זה כואב אחרי התור דרך אגב
תמיד לצחצח שיניים לאכול דברים רכים ופופקורן כן מפיל תגשר!!!
באמת שלי לא כאב בכלל, לשים את הגשר זה לא כואב ואז כזה יומים שלושה כואב אבל לא יותר מידי אם לא מתייחסים לזה יותר מידי אז באמת שבקושי שמים לב לזה
פשוט תאכל דברים רכים כמו פירה או גלידה או מעדן אבל באמת שזה לא כזה נורא כמו שכולם אומרים, בהצלחה(:
אנונימית
לי יש גשר וממש עוד שבוע אני מורידה אותו ואני אכלתי הכל מסטיקים, תפוח שלם, גומי, פופקורן ואף פעם לא נפל לי קוביה מזה
נפל לי רק פעם אחת מיד אחרי שחזרתי מהאוטודנט הוא לא הדביק את הקוביה כמו שצריך והיא נפלה
אנונימית
^^^פופקורן לא מפיל גשר. זה ממש לא נכון . אני אכלתי פופוקורן כמה פעמים כשהיה לי גשר ולא קרה כלום. די עם ההפחדות האלה. אפשר לאכול הכל- אולי חוץ מתפוח ..ופשוט לצחצח הרבה. זה הכל.
שואל השאלה:
^^רופא פרטי
אנונימי
וואלה לא יודעת אני זוכרת שעשיתי לפני כמה שנים וכאב לי ממש בימים הראשונים . אולי יש משהו עכשיו לא יודעת באמת אין לי מושג
למה טיפים זה לא כזה משמעותי כמו שאתה חושב
שואל השאלה:
לא הבנתי למה כולם אומרים שכןאב, עשיתי לפני 50 דקות ועד עכשיו אני עוד לא הרגשתי כלום
אנונימי