2 תשובות
את צריכה להיות הכי טבעית שאת יכולה אם תנסי להיות אחרת זה יפגע בך
תנסי להיות כנה שלא ימצוא דברים נוספים באבחון פשוט תהיהי את בהצלחה מהממת