14 תשובות
מביך רצח.
כולם עם תחפושת
אנונימית
פןרים מנ מביך
שואל השאלה:
יא אללה של העולם הזה
יא אללה של העולם הזה
אנונימית
חיים שלי זה פורים זה אולי מרגיש מביך אבל סמכי עליי שזה לא זה היום הכי כיף וקליל שיהיה לך.
אם מישהו מביך זה אלו שלא מתחפשים
אם מישהו מביך זה אלו שלא מתחפשים
פורים זה לא מביך
בכלל לא
לא מביך בכלל
אנשים שאומרים שזה מביך סתם חסרי ביטחון עצמי
אנשים שאומרים שזה מביך סתם חסרי ביטחון עצמי
מה מביך כולם בתחפושות הכל קליל
למה מביך על מי את שמה בדיוק
שואל השאלה:
^^^ לא אמרתישזה מביך שאלתי אם זה מביך ..
^^^ לא אמרתישזה מביך שאלתי אם זה מביך ..
אנונימית
לא , לא מביך לפעמים צריך לצאת מהרצינות ופורים זה אחלה דרך
ממש לא מביך
לא כי זה פורים
באותו הנושא: