4 תשובות
הם לא.
שואל השאלה:
^^לא הבנתי...
אנונימית
הם ממש לא.
מותר לעריך בני אדם אבל לא כי הם יפים קיימים ולנסות כמה שיותר לדרוש תצומת לב בדרכים כלכך בולטים
יש הבדל בין הערכה של מישהו אחר וקבלת הערכה חזרה
לבין הערכה בלי לקבל הערכה בחזרה
כשאתם באותו המעמד זה פשוט נואשות לתשומת לב.