5 תשובות
זה לא בסדר ללכת לסנטר בכל יום
כן, אין שום בעיה ללכת לשם.. אבל רצוי ברכבת כי יש פקקים
כן אבל כדי ברכבת יש פקקים
שואל השאלה:
ההפגנות
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא באוטובוס? אני לא מדברת על הפקקים אני מדברת על המצב של כל האנשים שהולכים ומסתובבים
אנונימית