5 תשובות
זה לא בסדר ללכת לסנטר בכל יום
כן, אין שום בעיה ללכת לשם.. אבל רצוי ברכבת כי יש פקקים
כן אבל כדי ברכבת יש פקקים
שואל השאלה:
ההפגנות
ההפגנות
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא באוטובוס? אני לא מדברת על הפקקים אני מדברת על המצב של כל האנשים שהולכים ומסתובבים
למה לא באוטובוס? אני לא מדברת על הפקקים אני מדברת על המצב של כל האנשים שהולכים ומסתובבים
אנונימית
באותו הנושא: