49 תשובות
גם אני נערה ולא יודעת להתאפר
פשוט צריך ללמוד את זה
אנונימית
למה שאני אדע להתאפר
זו שאלה מעניינת!


אני חושב שהרבה גברים ונערים לא מלמדים איך להתאפר.


אני גם חושב שיש סטיגמה תרבותית הקשורה לגברים שמתאפרים - אנשים יכולים לומר שזה לא "גברי"


אני מאמין שכל אחד צריך להרגיש בטוח בעור שלו, ושגברים ונערים צריכים להרגיש חופשיים להתאפר אם זה גורם להם להרגיש בטוחים יותר או מושכים יותר. אין שום סיבה שגבר או ילד לא יוכלו לנענע מראה אייליינר מכונף רוצח - פשוט תראו את הארי סטיילס!
יש כאלה שיודעים וש כאלה שלא
זה תלוי מי מתעניין בזה מי אוהב את זה
L L
אין קשר למין
זה תלוי אם הוא/היא רוצה ללמוד
כל אחד יכול ללמוד להתאפר
אנונימית
כי אנחנו לא צריכים :)
כי הם בריאים בנפשם אולי?
כי הם לא צריכים לדעת
אם הם ילמדו הם ידעו אני משערת
לא כולם מתחברים לזה.. (בלי קשר לבן או בת)
אין קשר ללפגוע, תתפלא אבל בי דווקא לא פגעת.
יש קשר לכבוד בסיסי ולמה אומרים ומה לא.
נו אז גם אני לא יודעת להתאפר כי לא נסיתי יותר מידי
צריך ללמוד את זה פשוט
שואל השאלה:
^אני לא למדתי להתאפר ואני מתאפרת מצויין
אנונימית
יופי את גם רוצה על זה פרס?
שואל השאלה:
^לא. רק אומרת שלא צריך ללמוד כדיי להתאפר יפה. ואת רוצה פרס על זה שאת לא יודעת להתאפר?
אנונימית
את פשוט לא מבינה כשאני אומרת ללמוד אני לא מתכוונת עכשיו קורס ביוטיוב ומדריכים באינטרנט צריך לנסות ולתרגל את זה עד שיצא יפה
ואיך בדיוק את יודעת שיש נערים שלא יודעים להתאפר? ראית אותם?
זה לא שהם לא יודעים, לרוב הם מפחדים ללמוד כי זה נתפס בעיני החברה כמשהו "לא גברי"
מטופש בעיניי, כל אחד שרוצה יכול להתאפר.
למה להכליל יש כאלה שיודעים
שאלה טובה
כנראה אם הם ינסו ללמוד חלקם יאהבו את זה
אבל עכשיו זה פשוט נחשב פחות "גברי" כזה,אפילו שלדעתי זה ממש לא נכון וזה היה אפילו די נחמד אם בנים היו מתאפרים.
המין שלך לא משנה את מה שאתה יכול לעשות
הם פשוט לא הורגלו לזה,ויש גם בנות שלא מתאפרת :)
כי לא מתעסקים בזה
כי זה לא מעניין אותם כמו רוב הבנות בעולם.
אני גם בת ובקושי יודעת להבדיל בין אייליינר למסקרה, שלא לדבר על להתאפר שאת זה אני בכלל לא יודעת.
יש בנים שכן יודעים ומתאפרים (יצא לי לראות כמה) אבל זה כמו שיש בנות שלא אוהבות להתאפר. למה להם לבזבז הרבה זמן מחייהם וכסף על משהו שהם בכלל לא אוהבים.
אולי זאת לא צריכה להיות השאלה, אולי השאלה צריכה להיות למה בנות אוהבות להתאפר.
כי הם בנים
כי הם לא למדו להתאפר
רוב האנשים לא יודעים להתאפר.. לשים מסקרה וטינט ותוחם זה לא ממש לדעת להתאפר חחח
יש בנים שכן ופשוט כי בדרך כלל הם לא מתאפרים ובנות כן
כי זה לא משהו שמעניין אותם אז לא למדו אני נערה לא מתעניינת כל כך באיפור אז גם אני לא יודעת
מה קשור יש גם בנות שלא יודעות להתאפר..
אנונימית
כמו שבנות לא יודעות כדורגל
דווקא יש כללו שמתאפרים
אומייגאד מי אמר שבנות לא יודעות. כדורגל
כי הם בדרך כלל לא מתאפרים
אני בת שלא יודעת להתאפר. לא כי אני לא רוצה, אני כן רוצה, אני פשוט לא יודעת. בחברה שלנו מלמדים רק בנות להתאפר, אז רוב הבנים לא ידעו
גם אני לא יודעת להתאפר ואני בת
הם כנראה פשוט...לא רוצים
כי הם לא רוצים לדעת להתאפר(?)
כי הם בנים?
כי זה מנהג נשים וגברים לא אמורים להתנהג כמו שנשים מתנהגות משום "לא ילבש גבר שמלת אשה" (דבריך כב, ה).
אנונימי
לא כי הבנות היום מה זה יודעות להתאפר ....
אנונימית
אני לא יודעת להתאפר ואני בת. ויש כאלה שמתאפרים אז מאיפה לך שאין בנים שמתאפרים? זה שלא ראית זה לא אומר שאין.


יעוד שברך
יש מלא בנות שיודעות כדורגל ומשחקות גם אז זה שלא ראית זה לא אומר שאין
2023 אם כבר שנמאס לשמוע את זה
יש גברים מתאפרים, יש נשים שלא מתאפרות, יש גברים ששונאים כדורגל ויש נשים שאוהבת.
וזה לא מוריד או מעלה לאותה אישה או גבר מנשיות או הגבריות שלו
אנונימית
מה קשור כבוד בסיסי בילבי?

גברים לא צריכים להתאפר, איפור נועד לנשים אנחנו גברים ואנחנו לא צריכים לצאת נשיים ולהשים איפור או שמלות או איזה לבוש של שלא נועד לגברים, אני לא מבין מה בידיוק הבעיה במה שנאמר פה.

גבר צריך להיות גבר נ.ק.ו.ד.ה

לא אומר שהומואים זה מחלה או לא יודע מה ואת צודקת שכול אחד יעשה מה שבא לו אבל בא לבנאדם לרצוח מישהו, זה אומר שזה בסדר? זה אומר שזה דבר נורמטיבי לעשות? לא.
ולכן גם איפור לגברים נכלל בקטגוריה זאת גבר לא צריך להתאפר לא צריך לשים לק כמו ההזויים ששמים לק על הציפורניים או לא יודע מה, גבר לא צריך להראות נשי בשום צורה חד משמעית.

אני לא בא להתיפייף פה אני אומר הכול דוגרי, לא מסכימים? סבבה לכול אחד יש דעה אבל לפחות תביעו את הדעות האמיתיות שלכם ואל תבלבלו בשכל ותחפשו לצאת צדיקים למה אתם לא מרשימים אף אחד.
"גברים " נשמה גם גייז הם גברים...
אה ונשים שאוהבות כדורגל ושונאות איפור הן גברים?
אנונימית
^^ התנהגות, זה לא שהם שינו מין (אי אפשר).
אנונימי
ממש לא^ אבל גבר צריך להיות גבר ואל תשחקי ראש קטן את יודעת בידיוק למה אני מתכוון^^^

גם גייז הם גברים כן נו שיט אבל את יודעת למה אני מתכוון.
אני יודע
אנונימי
יש גם בנות שלא יודעות מי שלא לומד לא ידע
^^^^
אז אסור לבת לשחק כדורגל? לא הבנתי
מותר להם להתאפר וזה לא מוציע אותם נשיים. כל גבר הוא גבר גם אם הוא מתאפר שם לק ושמלות.
^ לשחק כדורגל (עם בנות בלבד) לא חושב שאסור להן מעיקר הדין, אבל יש דברים שאסור לגבר לעשות (משהו שהוא מיוחד לנשים) וכן להפך (לאישה אסור לשאת כלי מלחמה וכו').
אנונימי
כי חינכו אותם מגיל קטן שזה לא שייך להם,ושהם צריכים לא להתעסק בזה,ובגלל זה הם לא מצאו עניין אז הם לא רצו ללמוד להתאפר
לא התכוונתי לפגוע בך תנגבי את הדמעות
כי החברה חושבת שגבר לא צריך להתאפר ושזה "נשי מדיי" אז ברור שיש פחות מדריכים זמינים בגלל זה
דבר דפ/k