47 תשובות
זה מגעיל
לפני המינוסים תקראו הכל ואז תחליטו אם אתם מסכימים:
זה מצב מאוד מורכב אבל בתשובה כללית; אם זה ברמה שהיא לא רצתה לטפל בעצמה ואתה לא נמשכת אליה יותר אז כן. מקווה לפחות שעשית את זה בעדינות.
-
ולפני שיגיעו התשובות של "לא אהבת אותה באמת" אז זה לא בהכרח נכון, כי הוא אומר שזה בהגזמה וצריך לקחת בחשבון שבן אדם לא עם הפרעות אכילה סתם ככה - כנראה שעובר עליה עוד דברים שהוא לא יכול להכיל שלא נדבר על זה שהוא סביר להניח פשוט לא נמשך אליה יותר - אתם לא יכולים לצפות מבן אדם להשאר עם מישהי שהוא לא נמשך אליה, ואל תיתממו - זוגיות לא מתבססת רק על אופי אצל רוב האנשים.
-
אין ספק שזה מצב מאוד רגיש ולא נעים לאף אחד, אני בטוחה שהבחורה נפגעה אבל צריך לזכור שגם הוא צריך להיות עם מישהי שהוא נמשך אליה וגם היא צריכה להיות עם מישהו שיכול להכיל אותה ולהמשך אליה בתקופה הזו.
זוגיות של 4 חודשים זה לא המון והכל בסדר.
-
מה שכן וזה הכי חשוב - המילה זרקתי לא מתאימה פה, היא לא חפץ שמעיפים לפח כשאין בו שימוש, זו בחורה עם רגשות. ואתה צריך לכבד אותה בניסוח שלך.
כן, כי אתה לא נמשך אליה יותר וזה לגיטימי
לא אתה דוחה
לדעתי זה לא משהו שעושים, ואם זה ככה אז יצאת איתה רק בגלל המראה שלה. מזל שנפרדת ממנה, זהנ לא יפה מצידך ולאלא לגיטימי בעיניי בכלל
שואל השאלה:
מה אני אעשה זה התחיל כבר ממש להגעיל וזה נראה על הזין שלה מה שאני אומר לה
אנונימי
השימוש במילה זרקתי מגעיל בעצמו. ואני מניחה שזה סובייקטיבי, יש בזה משהו קצת מגעיל ורע, אבל גם קצת הגיוני מהבחינה שלך אם לא נמשכת אליה בכלל וזה הוריד לך ממנה. מקווה שעשית את זה בעדינות.
זה פוגע מהצד שלה
היה עדיף שהיית לוקח אותה להליכות וכאלה ואז זה גם זמן איכות וגם לבריאות שלה וגם שתרזה, לפי דעתי
וזה בטח מרגיש לה שאהבת אותה רק בגלל הגוף שלה
^^^
אתה בטוח שאמרת את זה בצורה מעודדת, או שהפצרת בה..
זה נושא מאד רגיש לנשים, ואם אתה כאילו מצווה עליה את זה או מוריד לה. לא פלא שהיא התייחסה אליך ככה.
כן זה בסדר
לגיטימי אבל מקווה שלא אמרת לה את זה
כן, אם אתה לא נמשך אליה יותר אז כן
מה זה זרקתי אותה מה היא זבל
אנונימי
למי שנגד הבחירה שלו מה אכפת לכן שזה מה שהוא עשה?, הוא אמר שהיא הזניחה את עצמה וכמה שהוא ניסה לדבר איתה על זה היא לא מקשיבה.
"זה מגעיל ודוחה" אולי צורת הביטוי שלו הייתה ישירה מדי לכן זה נשמע מגעיל, אבל הכוונה שלו הייתה ברורה..
בכל מקרה זה החיים שלו ואין לכם מה לעשות עם זה.
כדי שלא תצאו עליי גם אני "גדול" או "מלא" אבל זה שאני ככה לא אומר שאני חושב שצריך שחובה להעדיף או חובה להישאר עם מישהו שאתה לא מרגיש שאתה אוהב אותו כבר כי זה לא צודק..
זה ממש לא בסדר מצידכן לבוא ולשחק את עצמכם צבועות ולהגיד "זה לא יפה, זה לא בסדר" למרות שאתן בעצמכן עושות העדפות לגבר ומה אנחנו עושים בתגובה?, אנחנו לא יוצאים עליכם כי זה בחירה שלכן..
אל תרצו שיוויון בין גברים לנשים אם אתם כאן לא מקיימות את זה בעצמם.
אנונימי
^מסכימה מאוד
לגיטימי
לפני הכל אני חושבת ש"לזרוק" אותה כמו שאתה אומר זה לא דבר שהוא כל כך הגיוני עם הייתם מדברים על זה והיית מסביר לה שזה כבר פחות מושך אותך שהיא השמינה
זה היה משתנה אבל אולי עובר עליה משהו שהיא השמינה? אולי זה משהו שהיא לוקחת אל תשכח משקל הוא דבר שתמיד יכול לרדת
אם הפסקת להמשך אליה והיא לא מראה כיוון שהיא רוצה לשנות את זה ולרדת במשקל הגיוני, אפשר היה לומר שאתה דואג לבריאות שלה אני לא הייתי עושה מעבר כי זה נושא רגיש בעבור הרבה אנשים
אנונימית
מצד אחד אפשר להבין אבל מצד שני זה מגעיל להסתכל רק על המראה החיצוני אם יש לה אופי טוב והיה לך כיף איתה אז זה ממש רדוד
זה בסדר להיפרד כשכבר לא נמשכים יותר, אין טעם להמשיך או להיכנס לזוגיות מלכתחילה אם אין משיכה.
אבל מה זה "זרקתי"? סבבה שנפרדתם, אבל זה לא אומר שאתה צריך להפסיק לכבד אותה. היא לא חפץ שאתה פשוט זורק כשאתה לא צריך/רוצה אותו יותר.
ולפי דעתי כשבאמת אוהבים מישהו פחות שמים לב לשינויים הקטנים שקורים במראה שלו, כי כולנו משתנים עם הזמן. אבל אם זה ממש מפריע לך והשינוי קיצוני ברמה שכבר אין משיכה אז זה באמת בסדר רק בבקשה תדבר עליה בצורה מכבדת, תזכור שעד לא מזמן היא הייתה הבן אדם שהכי אהבת, אני מקווה לפחות.
כל המינוסים והפלוסים אתם אנשים צבועים ומגעילים.
מה אתם רוצים שהוא יהיה עם מישהי שהוא לא מחבב אותה כבר וככה שניהם יסבלו?.
כולכם דיבורים אבל ברגע האמת הייתם עושים את זה בעצמכם..
ואנונימית מגניבה נניח שלא עובר עליה כלום כי בכל זאת אנחנו לא יודעים, זכותו עדיין לעשות מה שהוא רוצה ואם היא לא מקשיבה לו ולא לוקחת את דבריו בחשבון זה בחירה שלו לשים לקשר הזה עצור..
ואם כן יש לה משהו הוא לא צריך להיות איתה בגלל שהוא מרחם עליה.
אנונימי
וואו רואים שהיא חשובה לך והאהבה שלך אליה בולטת מאוד
אנונימית
אתה מגעיל
מה קשור רדוד
בשביל זוגיות (לא כולם ככה לא מכליל) צריך 2 דברים וזה משיכה פנימית שזה לאופי ומשיכה חיצונית
אם הוא נמשך לאופי הכל טוב אבל אם אין משיכה חיצונית זה לא ילך
גם הפוך יש משיכה חיצונית אבל לא לאופי זה לא ילך (למיטה כן לזוגיות לא)^^^^^
אני לא יודע את המצב לעומק, אבל אני בטוח ב-100 אחוז שניסית לשכנע אותה הרבה להרזות והיא לא הקשיבה, לכן זה הגיוני. גם להשמין בהגזמה זה אולי קורה מדיכאון.
שאלת בעינכם אז אענה
לדעתי זה לא בסדר, למרות עניין המשיכה.
L L
זרקתי אותה? מי אתה בכלל חתיכת אידיוט
כנראה לא אהבתה אותה באמת ואתה חתיכת אדיוט באלי לקשור אותך ולזרוק לפארק הירקון
איזה צבועות^+^^
מותר לו להיפרד אם הוא לא נמשך אמר לה שהוא לא נמשך ובכל זאת הוא אמר שהרגיש שהיא שמה זין עליו אז למה שישאר איתה?
זה לגיטימי אבל אני מקווה שעשית את זה בצורה מכבדת, למרות שאם איך שאתה מתבטא אתה ניראלי לא יותר מערס צעצוע אז אנא ממך תתקדם ותגדיל את אוצר המילים שלך (יותר טוב בשבילה מי רוצה בחור שמדבר ככה)
ממש ממש לא
אנונימית
שמע לא היית צריך ישר להפרד אלא לדבר על זה איתה או משהו..
ובכללי זה פסדר שתיפרד בגלל שאתה לא נמשך אלייה אבל לא ככה
כן זה לגיטימי
גוף אפשר לשנות אבל אופי כמו שלך לא
זה ספאם.
זה ספאם
אבל אם מישהו היה עושה את זה זה היה ממש מגעיל
האמת שלא. היית צריך להושיב אותה לשיחה ולדבר על זה
וואי מי שאומר שזה לא בסדר ושהוא יצא מגעיל אז ממש טועה.
הוא לא נמשך אליה.
חלק מאוד חשוב בזוגיות זה משיכה.
למה שהוא עם מישהי שהוא לא נמשך אליה?
עדיף שייפרד מאשר שהוא יהיה עם מישהי שהוא כבר לא הכי אוהב והיא תחיה באשליות
^ היא בחורה עם רגשות
כן ולא ואני אסביר למה .
נכון שבזוגיות צריך משיכה והכל . אבל בוא בנאדם.. אתם 4 חודשים ביחד.. החיצוניות שלה כבר לא אמורה ככ לעניין אותך..
^^נכון שהיא עם רגשות אבל גם הוא.
וברגע שהיא מאבד רגש לבן אדם שהוא נמצא איתו בזוגיות אין להם מה לעשות ביחד.
זה יעשה לשניהם רק רע
יאללה תפסיקו לבכות כולכם. אם זה היה קורה לכם שחברה או חבר שלכם השמין ואתם לא נמשכים אליהם בגלל זה אז הייתם זורקים אותם. כולכם מבלבלים את המוח שזה לא יהיה אכפת לכם והאופי זה מה שחשוב אבל זה יהיה אכפת לכם ואתם תעשו את אותו הדבר אז אל תבלבלו את המוח.
נ.ב
כולכם יודעים שאף אחד באמת גם לא רוצה לדבר עם הבן או הבת זוג על זה שהם השמינו
אנונימי
לא הייתי נפרדת ממישהו בגלל שהוא השמין, בשיא הרצינות^
אבל יש כאלה שזה מפריע להם אני מניחה, כל אחד וההעדפות שלו
בתכלס אני מבינה למה כי משיכה זה דבר מאוד חשוב.אם אתה לא נמשך אליה יותר זאת זכותך להיפרד פשוט יכולת להשתמש במונח יותר יפה ומכבד מ"לזרוק".אבל בכל זאת אין לדעת מה היא עוברת ולמה היא הזמינה ואולי היא הייתה צריכה אותך
מה אתה אמרת לה ? שהיא שאלה אותך למה ? אמרת לה כי את שמנה אם כן זה מגעיל!
אחי עם זה פוטטו הפסדת אתה יודע איזה עסיסי זה