6 תשובות
תסביר לי רק איך להיות נגד זכויות של אנשים ועם שלם נקרא נורמלי? ומה זה "לא בעד להטב" מי שאל אותך? ככה הם נולדו בין אם אתה בעד או לא ( למרות שלא ממש הבנתי מה יש להיות פה בעד זה נטייה מינית )
שואל השאלה:
יקירתי, זכותי לא להיות "בעד" מי שבא לי, הנה את רואה מי שולל זכויות?
את, ממני, כשאת אומרת שאני חייב להיות בעדם.
ותגדירי בעד.
יקירתי, זכותי לא להיות "בעד" מי שבא לי, הנה את רואה מי שולל זכויות?
את, ממני, כשאת אומרת שאני חייב להיות בעדם.
ותגדירי בעד.
לא אמרתי חייב, אל תנסה להפוך את זה עליי
אבל זה קצת לא הגיוני לא להיות בעד מישהו או לא להיות בעד שיהיה לו זכויות רק בגלל המין או הנטייה המינית שלו.
אבל זה קצת לא הגיוני לא להיות בעד מישהו או לא להיות בעד שיהיה לו זכויות רק בגלל המין או הנטייה המינית שלו.
שואל השאלה:
מה שאמרתי שמי שלא בעד הפך לבעייתי, זכותי לא להיות בעד ערבים, גויים בכללי, דתיים, חרדים, או להט"בים, הם לא משהו קדוש ואני לא תומך בהם מאחור, עכשיו כמה הזויים הפכו את זה לבעיה
מה שאמרתי שמי שלא בעד הפך לבעייתי, זכותי לא להיות בעד ערבים, גויים בכללי, דתיים, חרדים, או להט"בים, הם לא משהו קדוש ואני לא תומך בהם מאחור, עכשיו כמה הזויים הפכו את זה לבעיה
אני לא מבינה מה יש לך להיות בעד או לא בעד זה החיים שלהם מה אתה מתערב
שואל השאלה:
הינה בבקשה
הינה בבקשה
באותו הנושא: