13 תשובות
לא
כן
תסיימי כבר את כבר בחצי
כן. לדעתי זה ספר מדהים . תנסי לסיים את הספר אם לא תאהבי אל תקני את האחרים
בהצלחה
בהצלחה
תמשיכי
זה ספר מדהים והאהוב עליי הוא כל כך מדהים אני פשוט לא יכולה לכתוב כמה שזה מדהים
שתגמרי את הספר את תהיי בהלם ותרצי להמשיך
זה ספר מדהים והאהוב עליי הוא כל כך מדהים אני פשוט לא יכולה לכתוב כמה שזה מדהים
שתגמרי את הספר את תהיי בהלם ותרצי להמשיך
זה עצוב שזה הספר האהוב עלייך
רצינית?!
זה ספר מושלם ואני לא מבינה אנשים שלא אוהבים אותו
זה ספר מושלם ואני לא מבינה אנשים שלא אוהבים אותו
כן בהחלט.
זה ספר בינוני מינוס אם נתייחס אליו ברצינות. יש ספרים טובים בהרבה
זה ספר בינוני מינוס אם נתייחס אליו ברצינות. יש ספרים טובים בהרבה
ממש לא
זה ספר מדהים לפי דעתי ואני לא מבינה אנשים שמורידים לספר המדהים הזה
זה ספר מדהים לפי דעתי ואני לא מבינה אנשים שמורידים לספר המדהים הזה
אם זה משעמם אותך תפסיקי
לא כולם מתחברים
לא כולם מתחברים
כן זה שווה את זה זה סדרה מושלמת הספר השני הרבה יותר טוב
אנונימית
לא אני המשכתי וזה עדיין משעמם
^ בגלל תגובה כזו המשכתי וזאת טעות אל תעשי אותה
^ בגלל תגובה כזו המשכתי וזאת טעות אל תעשי אותה
כן, אם לא יעניין עד הסוף אז אל תקראי את השאר. אני קראתי הכל ואני חושבת שזה ספר מדהים פשוט בהתחלה הוא טיפה משעמם. תני לו עוד צ'אנס