6 תשובות
אם זה חלק מהעבודה אני מניחה שזה בסדר
תלוי איזה איפור ותלוי בעבודה זה מאוד גבולי.
אנונימית
לא בסדר.
צריך את הגורגונה שתאבן את האויב
אנונימי
מוזר
L L
זה בסדר אם זה חלק מהתנאי עובדים
אם את משווקת איפור או צריכה להופיע בהופעות מיוחדות שדורשות איפור בולט.. זה עוד הגיוני.
לכל מטרה אחרת- לא בא בחשבון.