6 תשובות
אם זה חלק מהעבודה אני מניחה שזה בסדר
תלוי איזה איפור ותלוי בעבודה זה מאוד גבולי.
אנונימית
לא בסדר.
צריך את הגורגונה שתאבן את האויב
צריך את הגורגונה שתאבן את האויב
אנונימי
מוזר
זה בסדר אם זה חלק מהתנאי עובדים
אם את משווקת איפור או צריכה להופיע בהופעות מיוחדות שדורשות איפור בולט.. זה עוד הגיוני.
לכל מטרה אחרת- לא בא בחשבון.
לכל מטרה אחרת- לא בא בחשבון.
באותו הנושא: