8 תשובות
תסעי לבד הכל טוב
תמיד יש פעם ראשונה
תגידי לו שאת יוצאת ואת תכתבי לו כשאת מגיעה לבית של החברה
ותבקשי מהחברה שתחכה לך בתחנת אוטובוס ותלווה אותך
אנונימית
שואל השאלה:
זה כזה מסובך..
אנונימית
למה מסובך? את צריכה להחליף אוטובוסים?
אנונימית
שואל השאלה:
כן זה שעתיים נסיעה
אנונימית
לא נורא
כמה פעמים יש החלפות? יש לך רב קו? תיכנסי למוביט ותסתכלי במפה אם את צריכה לעבור את הכביש כשאת מחליפה את האוטובוסים
עדיף שתצאי עכשיו שלא תגיעי אליה ב12 בלילה
קחי אוזניות איתך ותקשיבי למוזיקה ותעשי במוביט מצב live שהוא עוקב ואומר לך מתי התחנה שלך מתקרבת
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכולה, ההורים שלי גם לא ירשו
הם לא בבית ואמא שלי לא עונה לטלפון ואבא שלי אצל סבתא שלי נח שם
אין לי מי לשאול איך ואני לא יודעת בשיט איך מגיעים עכשיו ליבנה מירושלים ומוביט מסבך לי את הצורה
אנונימית
אז תדברי עם חברה שלך תגידי שיכול להיות שלא תוכלי להגיע היום אולי תלכי אליה מחר בבוקר ?
אנונימית
שואל השאלה:
כל הקטע היה לישון אצלה..
אבל אני אחכה למתי שההורים שלי יחזרו הביתה ואני אראה מה עושים
תודה 3>
אנונימית