7 תשובות
שמע, לי יש ocd מאובחן, בצורה מטורפת.
הוא גורם לי להציב לעצמי יעדים שגם אם אני ארצה אין לי כרגע מספיק מקורות שאוכל להיאחז בהם כדי להשיג אותן. הן רחוקות לכת מאוד.
ובכל פעם שאני לא מצליח להשיג את המטרה היא נהיית יותר ויותר קשה.
אני לא אומר שיש לך או סי די, אבל אני מאוד יכול להזדהות.
אני חושב שיש לך את ההרגשה הזו של "חייב" להשיג.
כאילו זה ממש חיים או מוות בשבילך. וברגע שאתה לא משיג אתה מאוכזב ברמות.
הדרך לצאת מזה בהדרגה, היא להגיד לעצמך בכל פעם להתחיל במטרות קטנות, ולהזכיר לעצמך שמהמטרות הקטנות הפוטנציאל שלך עצום להגיע גם למטרות הגדולות מאשר הפוטנציאל שיש לך כשאתה רוצה להשיג את המטרות הגדולות במכה אחת.
הוא גורם לי להציב לעצמי יעדים שגם אם אני ארצה אין לי כרגע מספיק מקורות שאוכל להיאחז בהם כדי להשיג אותן. הן רחוקות לכת מאוד.
ובכל פעם שאני לא מצליח להשיג את המטרה היא נהיית יותר ויותר קשה.
אני לא אומר שיש לך או סי די, אבל אני מאוד יכול להזדהות.
אני חושב שיש לך את ההרגשה הזו של "חייב" להשיג.
כאילו זה ממש חיים או מוות בשבילך. וברגע שאתה לא משיג אתה מאוכזב ברמות.
הדרך לצאת מזה בהדרגה, היא להגיד לעצמך בכל פעם להתחיל במטרות קטנות, ולהזכיר לעצמך שמהמטרות הקטנות הפוטנציאל שלך עצום להגיע גם למטרות הגדולות מאשר הפוטנציאל שיש לך כשאתה רוצה להשיג את המטרות הגדולות במכה אחת.
בקשר לציפיות הגבוהות יש לי בעיה דומה רק כאילו זה לא שזה יעדים בלתי אפשריים הם פשוט קשים מאוד לביצוע
אל תדאג, להמון אנשים יש את זה (כולל אותי היי).
אם אני נגיד מקבלת פחות מ93 במבחן אני ממש מאוכזבת, בוכה, לא כזה חברה טובה עם עצמי ויואו איזה פאדיחות לכתוב את זה אני שמה אנונימי
אני מציבה לעצמי יעדים שאני לא יכולה להגיע אליהם טכנית ואני יודעת את זה אבל אני תמיד מרגישה שיכולתי יותר, יכולתי להשקיע ולדעת ולהצליח יותר, ואז אני מרגשיה ממש רע עם עצמי. כי אם אני לא אשלים את היעדים האלו שטכנית אני לא חושבת שאני יכולה, עם כל מאמץ בעולם, להשלים אותם, זה פשוט יהיה מזעזע.
אני מאמינה שקוראים לזה פשוט פרפקציוניסטיות - אתה תמיד שואף להיות 100% בכל דבר, גם אם זה לא מציאותי בשיט אתה חייב להצליח בזה. אז תן כיף! יאי
אם אני נגיד מקבלת פחות מ93 במבחן אני ממש מאוכזבת, בוכה, לא כזה חברה טובה עם עצמי ויואו איזה פאדיחות לכתוב את זה אני שמה אנונימי
אני מציבה לעצמי יעדים שאני לא יכולה להגיע אליהם טכנית ואני יודעת את זה אבל אני תמיד מרגישה שיכולתי יותר, יכולתי להשקיע ולדעת ולהצליח יותר, ואז אני מרגשיה ממש רע עם עצמי. כי אם אני לא אשלים את היעדים האלו שטכנית אני לא חושבת שאני יכולה, עם כל מאמץ בעולם, להשלים אותם, זה פשוט יהיה מזעזע.
אני מאמינה שקוראים לזה פשוט פרפקציוניסטיות - אתה תמיד שואף להיות 100% בכל דבר, גם אם זה לא מציאותי בשיט אתה חייב להצליח בזה. אז תן כיף! יאי
אנונימית
שואל השאלה:
^ אני קיבלתי במבחן 5 יחידות במתמטיקה האחרון רק 98, ובכיתי תחיים למורה והוא לא העלה לי ל100, ואני ממש עצוב. היעד שלי היה 100 עגול ועכשיו אני מרגיש כישלון, גם היה לי מבחן לא טוב בהיסטוריה 94 רק.
^ אני קיבלתי במבחן 5 יחידות במתמטיקה האחרון רק 98, ובכיתי תחיים למורה והוא לא העלה לי ל100, ואני ממש עצוב. היעד שלי היה 100 עגול ועכשיו אני מרגיש כישלון, גם היה לי מבחן לא טוב בהיסטוריה 94 רק.
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מבין מה לא בסדר בי, למה אני לא יכול לקבל את ה100 העגול פשוט. נמאס לי מהמספרים הציונים הגרועים האלו של התשעים ומשהו.
אני לא מבין מה לא בסדר בי, למה אני לא יכול לקבל את ה100 העגול פשוט. נמאס לי מהמספרים הציונים הגרועים האלו של התשעים ומשהו.
אנונימי
כי אחרי שאתה עובר חטיבה אין לך יותר מאיות. זה פשוט דבר לא קיים. תמיד ימצאו להוריד לך על משהו כי אתה בן אדם ואיפשהו אתה תמיד תתטעה. חוץ מזה מורים זה כוחות רשע בלתי מוסברים
אין לי מושג מה צריך לעשות כדי לגרום לזה להיעלם או להשתפר אז אל תבקש ממני לתשובה... אבל תדע ש98 זה ציון ממש ממש טוב וכל הכבוד לך ותזכור שמעכשיו 95 זה המאה החדש שלך. אם קיבלת יותר מזל טוב אם פחות תתמודד:))
בוקר טוב
אין לי מושג מה צריך לעשות כדי לגרום לזה להיעלם או להשתפר אז אל תבקש ממני לתשובה... אבל תדע ש98 זה ציון ממש ממש טוב וכל הכבוד לך ותזכור שמעכשיו 95 זה המאה החדש שלך. אם קיבלת יותר מזל טוב אם פחות תתמודד:))
בוקר טוב
אנונימית
^קיבלתי 21 במבחן ולא הייתי עצוב גם זה לא שאני גרוע בלימודים הממוצע שלי זה 90 פשוט לא אכפת לי מציינים