19 תשובות
מלא פעמים
כן
כן
שואל השאלה:
הרגשתם רע עם עצמכם? גילתם להם?
הרגשתם רע עם עצמכם? גילתם להם?
כן
ולא
ולא
כל הזמן
לא הרגשתי רע ועדיין לא מגלה כלום
ברור
כן ולא גיליתי להם, ו-לפעמים- הרגשתי רע
כן ברור
לא
רוב אני לא מרגישה רע, תלוי
לא
רוב אני לא מרגישה רע, תלוי
כן
אני חושב שכן
אבל שכחתי
אבל שכחתי
כן מי לא
כן ומי שיאמר לא משקר
אני לא בחור שקרן אבל כן
יש מישהו שלא?
לא שיקרתי. מי אתם שתחליטו שאין מישהו שלא עשה את זה?
חייבים לשקר?
חייבים לשקר?
אנונימי
באותו הנושא: