19 תשובות
מלא פעמים
כן
כן
שואל השאלה:
הרגשתם רע עם עצמכם? גילתם להם?
לא הרגשתי רע ועדיין לא מגלה כלום
ברור
כן ולא גיליתי להם, ו-לפעמים- הרגשתי רע
כן ברור
לא
רוב אני לא מרגישה רע, תלוי
אני חושב שכן
אבל שכחתי
כן מי לא
כן ומי שיאמר לא משקר
אני לא בחור שקרן אבל כן
יש מישהו שלא?
לא שיקרתי. מי אתם שתחליטו שאין מישהו שלא עשה את זה?


חייבים לשקר?
אנונימי