7 תשובות
אני גם אוהבת אותם, וזה לא הרס לי...
שואל השאלה:
אוקי תודה
אוקי תודה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל נכון שזה מעצבן שלאורך כל הסדרה אף אחת מהדמויות לא התייחסה לכל מה שאלי עברה?
אבל נכון שזה מעצבן שלאורך כל הסדרה אף אחת מהדמויות לא התייחסה לכל מה שאלי עברה?
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני מתה על אלי ואני לא יכולה לחשוב עליה בתור מנהלת וקרטר כמבוגר
כי אני מתה על אלי ואני לא יכולה לחשוב עליה בתור מנהלת וקרטר כמבוגר
אנונימית
שואל השאלה:
אני עדיין מפחדת
אני עדיין מפחדת
אנונימית
לדעתי כן.
תחשבי את זה כסדרת ספרים אחרת, כי בתכלס כמעט בכל הראשון לא מוזכרים דמויות מכל ה5 הקודמים, רק בסוף, וככה זה לא באמת יהרוס לך...
תחשבי את זה כסדרת ספרים אחרת, כי בתכלס כמעט בכל הראשון לא מוזכרים דמויות מכל ה5 הקודמים, רק בסוף, וככה זה לא באמת יהרוס לך...
הספר הראשון מהסדרה בת היה מרוח ולא הכי מעניין, באמת רק לקראת הסוף התחיל שם משהו, עוד לא קראתי את השני רק עכשיו גיליתי שיצא , מחר הולכת לקנות