10 תשובות
שואל השאלה:
מה?
מה?
הכינוי הכי מוזר שראיתי פה... זה "אני אכה אותך עם בגאט"...
הכי מוזר שראיתי זה ' אני אכה אותך עם טמפון '.___________.
חח בגט זה בלי א!
אנונימי
מה זה משנה? ככה הוא כתב
לדעתי שקוקו או פונאושו
אחלה ששינית את השאלה xd
אנונימית בסתר - מה הקטע עצם זה שאת אנונימית זה כבר מוסתר אז מה קשור ה בסתר הזה?! חח
שניצל אוקרייני
מישהו שקרא לעצמו "אני אכה אותך עם בגאט".. לא יודעת מי זה. מעניין באמת מי זה