5 תשובות
האמת שלדעתי זה שם ממש יפה,בגלל שהוא נשמע טוב כזה..ואני לא יודעת איך להסביר כל כך
אבל אם את לא מרגישה בנוח איתו בגיל 18 את יכולה להחליף
אבל אם את לא מרגישה בנוח איתו בגיל 18 את יכולה להחליף
לדעתי זה שם יפה, אם את לא אוהבת אין מה לעשות תחכי לגיל שאפשר ותשני את שמך.
אולי הדמות הכי קטלנית בהאי
יש אנשים שסתם מתחנפים, ויש אנשים שבאמת אוהבים את השם. זה טעם אישי, כמו כל דבר.
שואל השאלה:
תודה לכולם (:
הלוואי שהייתי יכולה לתת לכולכם פרחים.
תודה לכולם (:
הלוואי שהייתי יכולה לתת לכולכם פרחים.
אנונימית
באותו הנושא: