9 תשובות
כןן ספר מעולה!!
אני חושבת שזה ספר מדהים ומרגש ברמות על סיפור מאוד עצוב ועל רומנטיקה מאוד חמודה ומרגשת ואני אהבתי מאוד את הסדרה
כן אחת הסדרות האהובות עליי
כן ספר מעולה יש הרבה המלצות עליו
כן ספר מדהיםם
לא מומלץ זה פשוט נמרח וחוזר על עצמו גם דמויות לא משהו בכלל.
זה בעצם על ילדה עם בעיות בבית שמגיעה לבית ספר חדש ונתקלת בילד המקובל והשחקן רוגבי
זה בעצם על ילדה עם בעיות בבית שמגיעה לבית ספר חדש ונתקלת בילד המקובל והשחקן רוגבי
כן זו סדרת ספרים מדהימה
לא קראתי אבל שמעתי המון המלצות :)
כן!