12 תשובות
תוך כמה ימים לרוב
זה לא עובד ככה
המורה שלך צריך להזמין לך.
המורה שלך צריך להזמין לך.
שואל השאלה:
זה לא לוקח ישר? משרד הרישוי קובע לי ושולח לי תאריך?
זה לא לוקח ישר? משרד הרישוי קובע לי ושולח לי תאריך?
אנונימית
לא
כי המורה שלך צריך להזמין ואז כשיהיה תאריך המורה שלך יקבע
כי המורה שלך צריך להזמין ואז כשיהיה תאריך המורה שלך יקבע
שואל השאלה:
יכול לקרות מצב ששבוע הבא אני יכולה לעשות טסט? כי יש לי טיול שנתי ביום רביעי וחמישי ואני לא יודעת מה כדאי...
יכול לקרות מצב ששבוע הבא אני יכולה לעשות טסט? כי יש לי טיול שנתי ביום רביעי וחמישי ואני לא יודעת מה כדאי...
אנונימית
המינימום זה שבועיים אם אני לא טועה
שואל השאלה:
ומשרד הרישוי יודע שעשיתי מבחן פנימי כן?המורה רושם במערכת ואז משרד הרישוי מאפשר לי לשלם אגרה? ככה זה עובד?
ומשרד הרישוי יודע שעשיתי מבחן פנימי כן?המורה רושם במערכת ואז משרד הרישוי מאפשר לי לשלם אגרה? ככה זה עובד?
אנונימית
כן
שואל השאלה:
המורה רשם שעברתי פנימי אחרת משרד הרישוי לא היה מאשר לי לשלם אגרה כן?
המורה רשם שעברתי פנימי אחרת משרד הרישוי לא היה מאשר לי לשלם אגרה כן?
אנונימית
את יכולה פשוט להיכנס לברוש ולראות שם אם הוא רשם את הפנימי, אם זה כ"כ מלחיץ אותך
שואל השאלה:
וזה בסדר שאמא שלי שילמה על אגרה כן? כי אין לי כרטיס אשראי היא שילמה דרך כרטיס אשראי שלה של החשבון שלה
וזה בסדר שאמא שלי שילמה על אגרה כן? כי אין לי כרטיס אשראי היא שילמה דרך כרטיס אשראי שלה של החשבון שלה
אנונימית
כן ברור חח.
באותו הנושא: