8 תשובות
חמש וחצי אבע לשש
תפסי לך מקוםם
ובהצלחה כיפלךך
שואל השאלה:
14.3
יום שלישי שיהיה
אנונימית
אני גם הולך לשם אבל מה מתי נראה לכם זה יסתיים שאני יספיק לרכבת למה לא מתחשק לי להיות לילה בתל אביב
תגידי רגע באיזה תאריך זה?
שואל השאלה:
יסתיים אולי ב12 מאמינה שיהיו רכבות עד מאוחר יותר מבדרך כלל
אנונימית