6 תשובות
שואל השאלה:
ילדה שברה לי את הטלפון שנה שעברה ולא נתנה לי אפילו שקל
ילדה שברה לי את הטלפון שנה שעברה ולא נתנה לי אפילו שקל
אנונימית
אני מניחה שזה אמור להגיע מהצד שלה ולא שלך. בעקרון היא אמורה לשלם, אבל אני הייתי קונה טלפון חדש.
כן, אך יש לבדוק בדין תורה
כן ברור
אני לא הייתי מבקשת אבל כן היא צריכה לשלם
לדעתי כן
באותו הנושא: