4 תשובות
כן ברור.
זה ממש לגיטימי שיש פצעי בגרות.
אל תידאגי הרבה יתחילו איתך.
זה ממש לגיטימי שיש פצעי בגרות.
אל תידאגי הרבה יתחילו איתך.
לא הייתי מתחיל איתה כי אני מפחד מנשים
אנונימי
שואל השאלה:
^^מה נשים עשו לך
^^מה נשים עשו לך
אנונימית
לא מוריד בכלל... אל תשכחי שהרבה לא מתחילים עם בחורות באופן כללי בגלל שיש להם בעצמם חוסר ביטחון
באותו הנושא: