4 תשובות
כן ברור.
זה ממש לגיטימי שיש פצעי בגרות.
אל תידאגי הרבה יתחילו איתך.
לא הייתי מתחיל איתה כי אני מפחד מנשים
אנונימי
שואל השאלה:
^^מה נשים עשו לך
אנונימית
לא מוריד בכלל... אל תשכחי שהרבה לא מתחילים עם בחורות באופן כללי בגלל שיש להם בעצמם חוסר ביטחון