8 תשובות
אני פה תמידד3>
תמיד מוזמן\ת לשלוח הודעה
כולם פה בשבילך
בשמחה כאן בשבילך
הי יקר,

אני מתנדב בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), ורוצה להושיט יד ולהזמין אותך לצא'ט האנונימי שהעמותה מפעילה. בצ'אט תוכל לשתף בכל מה שתבחר... אנחנו נקשיב, נתמוך וננסה לעזור במה שנוכל...

מחכים לך,
מתנדב סה"ר
היי, אני פה :)
אני פה תמיד!
היי,
מה שלומך? איך אתה מרגיש היום?
אמנם בפוסט לא פירטת מה אתה עובר, אבל טוב שאתה פונה לעזרה. חשוב שלא תתמודד לבד.
קוראים לי רז ואני מעלם דיגיטל. אנחנו מלווים בני נוער וצעירים ברשת. במידה ותרצה, אני מזמינה אותך להמשיך איתי את השיחה, לשתף מה אתה מרגיש או להתייעץ.
מצרפת לך את האפשרויות לדבר איתנו:
1.פה בהודעות פרטיות
2. באינסטגרם והטיקטוק שלנו elem.digital
3. דרך הצ'אט שפעיל בימים א-ד' החל מהשעה 20:00 שם אפשר לדבר עם אחת מהתומכות/ים שלנו.
מחכה לך, רז.