7 תשובות
אני פה :))
בואי לפרטי נדבר
את יכולה לדבר איתי :)
אני פה בשבילךך3>
תדברי איתי
היי יקרה,
שומעת מהמילים שלך את הרגשת חוסר האונים שאולי מתעוררת בך עכשיו. יכולה להניח מהשאלה שהמצוקה כנראה התגברה ונדמה שאין דרך להרגיע אותה. לא יכולה לדמיין כמה זה מבהיל ודאי להרגיש שהדיכאון סוגר עלייך מכל כיוון עד שנראה שאת לכודה בתוכו.
נשמע שאת מתמודדת עם קשיים שמשאירים אותך מאוד בודדה, לפעמים לשתף חברה קרובה או איש מקצוע יכול להקל. חוץ מזה, מצרפת לך כאן קישור לפודקאסט "לא טוב לי", אולי יעניין אותך להקשיב לפרק על דיכאון כדי לקבל עוד מידע וכלים. https://sahar.org.il/podcasts/
אני גם מזמינה אותך אלינו לצ'אט האישי והאנונימי של סה"ר (סיוע והקשבה ברשת). אחד המתנדבים יהיה שם להקשיב מבלי לשפוט לכל מה שתבחרי לספר, לתמוך ולנסות לעזור.
שלך,
מתנדבת סה"ר