2 תשובות
מצטרפתת אוף:-׳
עזבי זה סתם מפגר ותוקע תאייפון, וזה לא משנה תאפליקציה המקוריתתזה פשוט עושה פעמיים מכל אפליקציה וזה מעצבן! הורדתי את זה וישר מחקתי.. עדיף כבר לפרוץ תאייפון ולעשות את זה
באותו הנושא: