9 תשובות
שואל השאלה:
כיתה י, אני רוצה לדעת את הנושאים לפני כדי שלא יהיה לחץ
אנונימית
חיבור וחיסור
זה מה שאני עשיתי ב-י לפחות
אנונימית
אני לא יכולה להגיד כי כל בית ספר וכיתה מגיע לנושא אחר... עדיף תשאל את המחנכת והיא תשאל את המורה שמלמדת ב5 יחל
אנחנו למדנו
את כל האנליטית,
חדו"א: נגזרת+נגזרת שנייה וכל נקודות קיצון וזה, פונקצייה ראציונלית (מנה) ואסימפטוטה אופקית ואנכית+"חור"
גיאומטרייה: תלס, דמיון משולשים (כל המשפטים), משפט חוצי הזווית, מעגל (כל הדברים, זווית פנימית, היקפית, חיצונית. השקה וכו')
זה מה שיש לי בראש שעשינו
^אה בחדו"א על כל אחד את החקירה שלו ובעיות קיצון
באיזה כיתה ? י יא יב?
ואם אני לא טועה נותנים לך את הנושאים אם רוצים לעשות מבחן מעבר
אליפסות
פרבולה באנליטית
זהויות בטריגו
ווקטורים
ווקטור ונורמל
כיתה י אתה צריך לדעת כמעט את כל סוגי הפונקציות (מנה, מורכבת, שורש, מכפלה) את כל החומר בגיאומטריה וטריגונומטריה(חוץ מכמה זהויות) וזהו בתכלס
אנונימית
באותו הנושא: