7 תשובות
זה די תלוי במיון, אבל תשלחי בקשות על כל דבר שאת רוצה רק למקרה
רם את רוצה משהו ספציפי עדיף לך לבקש, למרות שהצבא גם ישלח לך מיונים לבד לכל מיני תפקידים. לי ב"ה הצבא שלח לבד לתפקידים שמעניינים אותי. אבל הכי כדאי בשבילך לבקש.
שואל השאלה:
איך מבקשים?
אנונימית
יש שלוחה מיוחדת למיטב בדיוק בשביל זה
יש במתגייסים כזה מקום לשלוח בו לצבא בקשות למיונים
נראה לי שלוחה ארבע
אבל תתקשרי ותשמעי לבד אבל לא עכשיו כי המוקד סגור כרגע