8 תשובות
לֹא, תְּנִי רֹגַע לְכָל מָה שֶׁהוֹלֵךְ כָּרֶגַע.
תחכי רגע לראות איך העיניינים ומה אומרים בחדשות
לא
תחכי לראות מה קורה
תחכי לראות מה קורה
תקשיבי לתחושת הבטן שלך
צאי ביפו לא קורה כלום
אני חושבת שכדאי שתצאי... אני מאמינה שלא יהיה שם פיגוע שני כל כך מהר. תשמרי על עצמך!!!!!
תצאי
לא מומלץ הכל קורה בגלל התאווה שיש בתל אביב והפריצות
אנונימי
באותו הנושא: