7 תשובות
לדעתי לא, זה יותר 12+ כזה
שואל השאלה:
אז את יכולה אולי להמליץ לי על ספר ממש מומלץ לגילה
אז את יכולה אולי להמליץ לי על ספר ממש מומלץ לגילה
אנונימית
תיכון לילה, המועמדת
לא, זה ספר אירוטי.. פחות ממליצה
שואל השאלה:
^^יש לנו את כולם בבית
^^יש לנו את כולם בבית
אנונימית
זה לא מתאים לגיל הזה
לא זה יותר לגיל 15+
הספר מוגדר כרומן אירוטי(18+) אבל בקושי יש סמאט זה יותר דיבור מיני/מילים גסות וגם יש טריגרים כמו התעללות,התמכרות לסמים/אלכוהול
תוכלי לקנות לה את הספר "אמת או חובה" של לימור טלמור,בת דודה שלי קוראת את זה
לגבי תיכון לילה לא קראתי אבל אני יודעת שהיה שם ניסיון לא!נס
והמועמדת יש רק את ההתקפות של המורדים וגם היה קטע קטן של התממזמות אפשר להגיד
עוד ספרים שהיא יכולה לקרוא:
הקמע
פלא
אווטאר
בת הים
חיוך
לא בטוח אבל יש גם את הספרים שעשו עליהם סרטים כמו הארי פוטר,משחקי הרעב,פרסי ג'קסון(לא קראתי אף אחד מהם אז אני לא יודעת להגיד בוודאות)
הספר מוגדר כרומן אירוטי(18+) אבל בקושי יש סמאט זה יותר דיבור מיני/מילים גסות וגם יש טריגרים כמו התעללות,התמכרות לסמים/אלכוהול
תוכלי לקנות לה את הספר "אמת או חובה" של לימור טלמור,בת דודה שלי קוראת את זה
לגבי תיכון לילה לא קראתי אבל אני יודעת שהיה שם ניסיון לא!נס
והמועמדת יש רק את ההתקפות של המורדים וגם היה קטע קטן של התממזמות אפשר להגיד
עוד ספרים שהיא יכולה לקרוא:
הקמע
פלא
אווטאר
בת הים
חיוך
לא בטוח אבל יש גם את הספרים שעשו עליהם סרטים כמו הארי פוטר,משחקי הרעב,פרסי ג'קסון(לא קראתי אף אחד מהם אז אני לא יודעת להגיד בוודאות)
באותו הנושא: