12 תשובות
אף פעם לא שאלתי. ההורים לא ידעו
למרות ש? את מדברת כאילו עברת את הגיל ועדיין לא נותנים לך
כקורא ספרים אני מצפה שתהיה פיקח ותשים את הספר בתוך ספר אחר כשאתה קורא.
להורים שלי לא כל כך היה אכפת מה אני קוראת העיקר שאני קוראת :)
לא ממש שאלתי, אולי מגיל 13 כזה קראתי כאלה.
תמיד הסכימו לי
לא הייתה לי הגבלה לקריאת ספרים
ברו
יש דבר כזה?...
0, להורים שלי לא אכפת
שואל השאלה:
טוב פסדר^^^^ (לא היה לי כוח לספור) כי אני מכירה בני 12 שקראו ספרים של 15+ אז זה מוזר שאני לא יכולה לקרוא ספרים שילדים צעירים ממני בשנתיים יכולים.
אנונימית
בגיל 15
להורים שלי לא איכפת