13 תשובות
וכן*
כן, יש.
וזה טעים ברמות!
וזה טעים ברמות!
כן
יש תחליף להכל היום
יש תחליף להכל היום
שואל השאלה:
זה אכיל ?
זה אכיל ?
כן
זה ממש טעים
בטח, יש אחלה תחליפים מסייטן או סויה
כן זה ממש טעים
טבעונית וכאן היא טעימה רצח
כן, יש כל מיני סוגים במסעדות, יש לקנות מוכן קפוא בסופרים ואפשר להכין לבד. אכלתי הרבה סוגים של שווארמה טבעונית, חלק היו טעימים וחלק לא...
אכן
כן
באותו הנושא: