9 תשובות
כן זה טוב
כן למה לא. אני מאכיל יש לי כבר איזה 10 שבאים קבוע כל בוקר וערב חמודים אני אוהב אותם
כן רוחמה. זה מעדה מדהים
בטח !
כן
כן מצוין
כן למה לא