5 תשובות
שואל השאלה:
אני פשוט חושבת שזה לא משנה גם אם אני אנהג עוד שנה עדיין זה יהיה מפחיד כי באיזשהו שלב צריך לנהוג לבד אי אפשר תמיד עם מלווה
אין לי ממש טיפ טוב, נהיגה זה דבר מסוכן ויש הרבה נהגים מופרעים
פשוט צריך ביטחון עצמי וניסיון
שואל השאלה:
טיפים מה אפשר לעשות כדי להוריד את הלחץ ואם זה קרה לעוד מישהו וזה לגיטימי
אל דאגי את גם לא חייבת להמשיך לנהוג לבד תנהגי לבד שהיה לך ביטחון
אוקיי ומה השאלה?