8 תשובות
כן אז אולי עדיף בלי הסריג
זה סבבה לגמרי
לדעתי עדיף בלי הסריג חוץ מזה זה מושלם
שואל השאלה:
טוב פשוט אסחוב אותו בצד
אמנם חם עכשיו אבל חייבת לצאת עם סריג אחרת אמות מקור בערב
אנונימית
שואל השאלה:
מרגיש לי שקשירה במותניים בכללי זה מיושן
ועם פדלפון זנ לא הכי הולך
למרות שזה סריג קטן
אנונימית
חמוד
זה סבבה, מה רע?