2 תשובות
אל תשים בתוך קופסא!
תשאיר את זה בחוץ
היונה תחזור וגם לא זה לא מתפקידך לקחת את הביצה
תשאיר את זה בחוץ
היונה תחזור וגם לא זה לא מתפקידך לקחת את הביצה
שואל השאלה:
בטח שמתפקידי זה בשטח שלי
אני רוצה את האפרוח
בנתיים הביצה שם ואני עוד לארג'
אני צריך לחכות שהיונה תחזור לטפל בו או לשים את זה במקום חם ?
בטח שמתפקידי זה בשטח שלי
אני רוצה את האפרוח
בנתיים הביצה שם ואני עוד לארג'
אני צריך לחכות שהיונה תחזור לטפל בו או לשים את זה במקום חם ?
אנונימית
באותו הנושא: