2 תשובות
אל תשים בתוך קופסא!
תשאיר את זה בחוץ
היונה תחזור וגם לא זה לא מתפקידך לקחת את הביצה
שואל השאלה:
בטח שמתפקידי זה בשטח שלי
אני רוצה את האפרוח
בנתיים הביצה שם ואני עוד לארג'
אני צריך לחכות שהיונה תחזור לטפל בו או לשים את זה במקום חם ?
אנונימית