5 תשובות
שואל השאלה:
אז זה עוקץ לדעתך?
אז זה עוקץ לדעתך?
אנונימי
בהחלט
לא. אני קניתי s20 באלף ומשהו כשזה בלי מע"מ. לא הייתי קונה
שואל השאלה:
הוא עולה ברגיל פי 2 מהמחיר שהוא מוכר
הוא עולה ברגיל פי 2 מהמחיר שהוא מוכר
אנונימי
כן זה לא טלפון חדיש
באותו הנושא: