7 תשובות
יש מצב
שמעי אתמול חסמו אותי ל-24 שעות וכל דקה נכנסתי מההרגל ואז נזכרתי שאני לא יכולה לעשות כלום *בכי*
שמעי אתמול חסמו אותי ל-24 שעות וכל דקה נכנסתי מההרגל ואז נזכרתי שאני לא יכולה לעשות כלום *בכי*
האתר קורס לא הצלחתי להיכנס לפה
אנונימית
לא רק את
שואל השאלה:
באסה
באסה
אנונימית
רק את
חחח גם אני חשבתי משהו דומה
אני חשבתי על שהוא מנסה להשבית קצת תשרתים או מה שזה בשביל שנתחיל להעריך יותר
למרות שזה לא הגיוני מן הסתם
אני חשבתי על שהוא מנסה להשבית קצת תשרתים או מה שזה בשביל שנתחיל להעריך יותר
למרות שזה לא הגיוני מן הסתם
מי זה נדב דפני
אנונימית
באותו הנושא: